SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
SkandiaEnergi ringer meg på tross av at jeg gjentatte ganger har uttrykt at jeg verken er interessert i eller har behov for tjenestene deres. De ringer til alle døgnets tider, og jeg har forsøkt å avvise dem på en høflig måte, nå tar jeg heller med meg telefonen på do når de ringer.
Jeg bruker mer strøm hos dere som jeg ikke har brukt hos Fortum, 2232.49 i måneden. Der har jeg ligget på 1456,37 kroner det er skikkelig lureri jeg vil si opp avtalen med dere. Jeg er veldig skuffet over hva dere sa til meg.
Hei Fred. Takk for tilbakemelding. Det er leit å lese at du er skuffet over din opplevelse hos oss. Vårt mål er å redusere strømkostnadene til våre kunder, og vi er glade for at stadig flere velger å bestille strøm hos oss. Det siste året har vi dessverre opplevd rekordhøye strømpriser i markedet. Dette gjelder alle norske strømleverandører, da alle kjøper strømmen på den samme kraftbørsen. Strømleverandørene i Norge konkurrerer på påslag, og her kommer heldigvis vi i SkandiaEnergi godt ut. :) For å få en riktig sammenligning er det nok også lurt å se på forbruk, om dette har økt eller sunket. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi skal se på dette for deg. Vi tar gjerne en gjennomgang sammen med deg, for å sikre deg best mulig betingelser. :-) Hilsen Marit i SkandiaEnergi.
Fikk vite av selger at de har avtale med Hafslund og ved å bytte til dem skal man ikke merke noe forskjell fra tidligere bruk osv. Bare tull! Fikk ikke bruke Hafslund appen osv. Det er stor forskjell i kundeløsningene... Ikke tro på selgere, de vil få dere med for å skaffe seg selv provisjon...
SkandiaEnergi is a really terrible cheating company. When salesman call you, they never mention the binding fee. But when you want to leave, they will charge you 450 kr. The most important thing is that their electricity price is much higher than others. After I choose it, my monthly fee is almost twice than usual. Finally decided to leave!
Very high priced and useless company, very bad costomer service. All ACN promoters are lying just to make there points. Do not change ur company. Had a very bad experience. And always check the rates and binding time before u change, they charge 500kr if u change company in 9 months.
2 uker før flytting prøvde jeg gjentatte ganger å komme i kontakt med Skandia Energi for å melde flytting - uten hell.. Da jeg omsider fikk kontakt sa de at de ikke kunne registeret flyttingen før om en og en halv uke?! Noe som vil si at jeg måtte betale strøm for min gamle bolig selv om jeg ikke bodde det. Lite hyggelig kundekonsulenter og et kundesenter med alt for korte åpningstider.
De sier vi er billig, men de er ikke det. Jeg pleide å ha faktura på 1500, men når jeg byttet til Skandia Energy får jeg cirka 3000kr faktura og vi er bare to personer som bor i leiligheten. Bare lurereri