SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til Skandiaenergi fordi jeg ble lovet å kunne låse strømprisen fra oktober til mars/april da strømmen ofte er noe høyere. Dette ga meg trygghet, og jeg valgte å benytte meg av tilbudet. Denne avtalen har en bindingstid på 9 mnd, og jeg valgte å binde meg da jeg syntes det var en god avtale. Når jeg ringer til kundeservice og vil låse strømmen, blir jeg fortalt at de ikke kunne tilby dette tilbudet da strømprisen har variert mye. (Den er nok for billig nå). Da forventet jeg at jeg kunne avslutte kundeforholdet mitt uten gebyr fordi de ikke holdt avtalen, men det nektet de. Hold dere unna Skandiaenergi. De kommer med fristende, gode avtaler de ikke kan tilby, og du blir bundet i minimum 9 mnd. Skal også sies at jeg var veldig opptatt av at samtaletilbudet skulle tas opp, men det jeg fikk til svar at de var utilgjengelig.
Hei Maria! Med tjenesten Pristak overvåker vi markedet for deg. Når vi ser at det bygger opp til risiko for høye priser eller strømkriser, sender vi vi deg et tilbud om en fastpris for den utsatte perioden. Vanligvis er denne perioden på 2-3 måneder. Sånn som markedet har vært i det siste har vi dessverre ikke hatt mulighet til å sende ut tilbud om fastpris de siste månedene. Det er heller ikke mulig å ta kontakt med oss for å be om fastpris, det må man eventuelt akseptere når tilbud blir sendt ut på epost/SMS. Når det gjelder bindingstid er ikke dette noe man får fordi man har mulighet til å få fastpris, men fordi man som kunde har fått en økonomisk gode av oss. Normalt sett at fordelsprodukter man har i avtalen er gratis i hele bindingstiden. Dersom du har flere spørsmål kan du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 eller epost [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, SkandiaEnergi
Bra selskap med strømpris i tråd med tilbud. Anbefales.
Hei Anders! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar hos oss. Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, SkandiaEnergi
God service, og ingen skjulte kostnader som jeg er blitt lurt med av andre selskaper.
Hei Ingrid! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er viktig for oss at alle våre kunder er fornøyde med oss som strømleverandør :) Mvh Anna, SkandiaEnergi.
Det viser seg at de tre på topp som Skandia lover er utvalgt av hvilke, og kun fem, andre selskaper de velger å sammenligne seg med, og altså ikke hele markedet. De lovet og betalingsutsettelse gratis, men fakturaen er blir jevnlig belastet med kr. 52,- for dette😢Man får heller ikke tilgang på fakturaen i nettbanken lenger når man godtar e-faktura, men må logge seg innpå deres sider for å se den, det blir ekstra bortkastet tid. De har heller ikke en app som viser strømpris inne ærende døgn time for time. Jeg har skiftet til noen andre etter analyse fra bytt.no
Hei Anna, Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi synes det var veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Dette ønsker vi selvfølgelig å gjøre noe med! Prisen på vår Topp 3 garanti sammenlignes med de 20 største strømleverandørene i Norge. Listen inneholder blant annet NorgesEnergi, Fortum og Fjordkraft for å nevne noen. Denne avtalen har et fastbeløp på kun 9,- i måneden og et påslag på 5,60 øre. Vi kan veldig gjerne sende deg e-post med garantibeviset for 2021, om det er ønskelig? Vi tar oss ikke betalt for å utsette faktura, men de 52,- samsvarer med vårt fordelsprodukt Pristak. Kort forklart så er Pristak en smart løsning som beskytter deg mot høye vinterpriser og strømkriser. Vi hadde satt veldig stor pris på om du hadde kontaktet vårt kundesenter per e-post eller telefon, slik at vi kunne fått sett på ditt kundeforhold og ikke minst tatt en god prat på alle tingene du nevner her. Vårt mål er å sørge for at alle våre kunder er fornøyde. Vi tar derfor alle tilbakemeldinger til oss, slik at vi har muligheten til å bli enda bedre fremover. Kontakt oss gjerne på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Vi har åpnet alle ukedager mellom kl. 09 - 16. Med vennlig hilsen Christina
Føler meg ivaretatt og prisen er ganske god, så langt jeg vet.
Hei Olav, Tusen hjertelig takk for din kjempefine omtale av SkandiaEnergi. Vi setter utrolig stor pris på det! Vi er et godt og sammensveiset team som holder til her på Sørlandet. Vi forsøker hver dag på å gjøre ting så enkelt og greit som overhode mulig -for alle våre kunder :) Skulle det dukke opp noe som helst, så nøl aldri med å kontakt oss. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl. 09-16 og vi kan nås på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] Vi ønsker deg en fantastisk sommer videre. Med vennlig hilsen Christina i SkandiaEnergi
Aldri bedt om å få bli kunde hos de, likevel mottok jeg en faktura på over tusen kroner for levering av strøm enda jeg hadde en annen strømleverandør. Kundebehandlingen er under enhver kritikk. Styr unna dette forferdelige selskapet med markedsføring som jeg aldri har opplevd maken til tidligere. STYR UNNA !!!!
Hei RIs, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi mottar, selv de mindre fornøyde da dette gir oss en god mulighet til å bli enda bedre! Det var veldig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være! Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, og hadde derfor satt stor pris på om du kunne kontaktet vårt kundesenter slik at vi kan få sett på dette sammen med deg. Kundesenteret er tilgjengelig på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] fra 09 - 16 alle hverdager. Med vennlig hilsen Christina fra SkandiaEnergi
Jeg har ingen ting å utsette på den avtalen jeg har
Hei Olav, Tusen hjertelig takk for din positive tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi😊 Vi setter så stor pris på å høre at du er fornøyd hos oss! Vi vil til enhver tid gjøre vårt ytterste for å ha gode og konkurransedyktige avtaler, samt en kundeservice som er enkel å komme i kontakt med og som gjør alt for å hjelpe deg med det du måtte lure på😊 Hilsen Christina i SkandiaEnergi