SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Blei oppringt og lurt til og bytte uten at jeg godkjente det, prøver og ringe dem tilbake uten og få kontakt, helt elendig kundeservice.
Hei Svein, Ingen skal være lurt til å bli kunde hos oss. Vi ønsker å bli valgt fordi vi leverer Billig og Grønn strøm. Alle våre strømavtaler er innkjøpspris. Det betyr at du betaler det samme for strømmen som vi kjøper den inn for. I tillegg kommer et månedlig påslag. Vi leverer all strøm med opprinnelsesgaranti – og det gjør vi uten pristillegg. Det betyr at du er sikret at den strømmen du kjøper kommer fra en fornybar energikilde. Vi beklager at det har vært vanskelig å nå vår kundeservice. Vi har ansatt nye medarbeidere, og økt kapasiteten slik at du lett skal få kontakt med oss. Hilsen Lars SkandiaEnergi.no
Cashback og shopping poeng er viktigt for oss, eit must.
Takket ja til et tilbud fra skandia på telefon. Da jeg igjen valgte å bytte leverandør etter tre mnd pga høy pris ble jeg ringt å opplyst om at jeg hadde 9mnd bindingstid. Det synes jeg var rart da jeg ikke hadde hørt noe om dette før. De klarer heller ikke legge frem en avtale som viser at jeg har blitt opplyst om dette. Jeg sliter med å få tak i kundeservice, og når jeg gjør det er de lite behjelpelige. Etter en mnd har vi fortsatt ikke blitt enige. Jeg har opplevd SkandiaEnergi som et svært uprofesjonelt selskap.
Hei Håkon, Det stemmer at vi har en 9 måneder gjensidig avtaleperiode med 100% Fornøyd Garanti. Det siste betyr at du får det månedlige påslaget tilbake dersom du ikke er fornøyd etter 9 måneder. Alle våre avtaler er innkjøpspris. Det betyr at du betaler det samme for strømmen, som vi kjøper den inn for. Den innkjøpsprisen kan vi dessverre ikke gjøre noe med, og nå i vinter har den vært unormalt høy, men det gjelder for alle strømleverandører. Hvorfor du ikke har fått denne informasjonen tidligere er vanskelig å svare på. Alle våre kunder får tilsendt velkomstbrev med avtale kort tid etter at avtalen er inngått. Vi beklager at det har vært vanskelig å nå vår kundeservice. Vi har ansatt nye medarbeidere nå, og i skrivende stund er det ingen kø til oss. Hilsen Lars SkandiaEnergi
Ble ringt opp av en id#%t som nektet å gi seg uten å bruke hersketeknikker for å få solgt strøm fra dette selskapet. Kort fortalt gikk samtalen ut på at jeg prøvde å fortelle at for meg var det mer hensiktsmessig å velge en annen strømleverandør, hvorpå kundebehandler svarte noe omtrentlig som: "Jeg skjønner ikke hva dere tenker med engang, det er strøm liksom." Det jeg tenker med kjære selger er en hjerne, noe man må ha for hvertfall å ikke skremme bort kundene og gi dem en ubehagelig telefon. Og således mislike selskapet. Når jeg nå enda ikke har fått et svar på min henvendelse ang denne frekke selgeren får de laveste karakter for meg.
Topp 3 hva er Det? På strømpris.no forbrukerrådet, er ikke Skandia Energi inne på lista blandt de 152 Billigste strømleverandører. Da er det meget kritikkverdig å kalle dette topp 3. Så fort bindingstiden utløper så bytter jeg til en seriøs strømleverandør.
Hei Christian, Det stemmer at våre strømavtaler ikke er på plass hos Strømpris.no for øyeblikket. Det skyldes rett og slett noen tekniske utfordringer som strømpris.no og vi arbeider for å løse. Topp-3 Garanti er en innkjøpspris-avtale. Det vil si at du betaler det samme for strømmen, som vi kjøper den inn for. Vi har et lavt månedspåslag på Topp-3. Det er viktig for oss at det ikke skal være et lokketilbud hvor prisen skrues opp etter kort tid. Håper du blir fornøyd med strømavtalen i løpet av vår gjensidige avtaleperiode, om ikke, så husk at du har 100% Fornøyd Garanti. Hilsen Lars SkandiaEnergi
Kjempefornøyd med kundeservicen hos Skandiaenergi.
Hei Anita. Tusen takk for hyggelig omtale her på bytt.no. Din hilsen er delt med alle på vår kundeservice. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Kjempefornøyd med ny avtale fra Skandiaenergi! Billigste strømregningen jeg har fått noengang. Anbefales
Hei Kjetil. Tusen takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på både ris og ros, og lover å jobbe hardt for deg som kunde hos oss. Hilsen Espen SkandiaEnergi