Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble solgt på at det ikke er noe påslag. Dette fordi at jeg bruker enormt mye strøm. Å betale 49,- mnd er praktisk talt ingenting sammenlignet med hvor mye jeg betalte i påslag hos f.eks NorgesEnergi som jeg var relativt fornøyd med. Etter overgang til Talkmore Strøm så sparer jeg faktisk så mye som 2000 kr i mnd (!) i forhold til hva jeg betalte hos NorgesEnergi. Strømbruken min er fast og relativt høy pga flere dyr som krever oppvarming og spesiallyspærer. Det er endog et par ting jeg savner - Egen app med grafer over strømbruk og strømpris - Bedre opplyst hvor mye kWH spotpris ligger på - Elbil, smarthjem og andre sparetips i en app. Tibber har en veldig mye bedre løsning, men de er til gjengjeld litt dyrere om man bruker mye strøm. (Over 30.000 kWh i året).
Hei! Tusen takk for en flott og innholdsrik omtale. Vi setter stor pris på innspill og tilbakemeldinger så dette skal jeg sende videre med en gang! Det er godt å høre at du sparer penger med oss, ambisjonen vår er å levere markedets billigste, enkleste og ærligste strømavtale. Ønsker deg en strålende dag! Hilsen Tiril :-)
Alt gikk etter for venting å meget smurt. Å bra kundeservice å fikk hjelp med en gang
Hei. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er veldig bra å høre at alt har gått smurt, og at du har mottatt god hjelp. Vi gjør alt vi kan for å løse kundens forespørsler, og ønsker at dere alltid skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss. Ha en fin helg og en fortsatt fin sommer! Hilsen Jørgen
Svindel. Blei ringt opp og tigget for og få meg som kunde. Var skeptisk og nølte ei stund men telefonsvindleren løy om at vi kom til og spare mye penger på og bytte og at vi sku få ein sammlet faktura med strøm og nettleie fra dei, det kom faktura fra 2 forskjellige firmaer og dei var cirka samme beløp. Men med og sammenligne strømmen vi betalte fra før og andre med det vi hadde før så betalte vi mye mye mer. Bare svindel. Vurderer og skifte mobilabbonement også etter denne hendelsen, tilliten er brutt og er sykt skuffet. Skiftet tilbake til tidligere avtale etter et par måneder cirka.
Hei Ole! Dette var veldig beklagelig å høre, absolutt ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve oss. Vi jobber hardt for at vi skal tilby god kvalitet fra våre salgskanaler. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg fornøyd og rette opp i dette. Vi har kun èn avtale som følger løpende priser fra børsen, uten påslag og skjulte kostnader. Kun et fast, lavt månedsbløp på 49,- kommer i tillegg til det faktiske strømforbruket. Ønsker samtidig å informere om at strømprisene i Norge har økt betraktelig over de siste månedene, så derfor ser man en stor forskjell i pris når man sammenligner med tidligere måneder. Med vennlig hilsen Kristina Talkmore Strøm
Lave strøm regninger med veldig oversiktlig faktura som er lett å forstå
Hei Eva! Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er så stas å høre at du er fornøyd hos oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en strålende dag! Hilsen Tiril :-)
Alt for dyrt når jeg bor i blokk leilighet. Betaler 1000 kr i mnd. Må nok bytte igjen
Hei Maya! Dette var trist å lese at du vurderer å bytte selskap igjen. Vi tar gjerne en titt på dette med deg, kontakt oss ved å sende en mail til [email protected] så kan vi ta en titt med deg. Samtidig kan vi informere generelt sett at prisene på strømbørsen Nord Pool har vært dyrere enn vanlig i det siste. Dette har vært et omtalt tema blant annet hos e24 og på nyhetene. Hos oss får du en avtale som løpende følger strømprisene på børsen. Du betaler alltid det samme som strømmen faktisk koster - uten påslag og andre skjulte kostnader. Det eneste som kommer i tillegg er et fast, lavt månedsbeløp på 49 kr. Du kan alltid selv sjekke prisene på Nord Pool, da dette ligger offentlig for alle til enhver tid. Merk at prisene der er oppgitt uten MVA. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Tiril :-)
Jeg er fornøyd med min nye strømavtale, da jeg har full oversikt over mitt strømforbruk og det ikke er noen skjulte kostnader
Hei Marie Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi streber for å gi våre kunder best mulig kundeservice og tilbud. Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med oss og våre tjenester! Ønsker deg en god sommer :D Med vennlig hilsen Jamil Talkmore Strøm
Blir oppringt med melding om at jeg "ikke har aktivert en kundefordel som allerede mobilkunde hos Talkmore". Dette gjelder da Talkmore tydeligvis skulle ha et samarbeid med min leverandør av strøm, og gir inntrykk av at det ikke handler om å bytte strømleverandør. Ren løgn. Strømtilbudet er for øvrig rangert nummer 53 på elskling.no. Nå byttes nok derimot mobilleverandør
Hei Øyvind, Vi må bare beklage at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi jobber mye med kompetanseutvikling til våre ansatte slik at våre kunder kan være sikker på at de møter en profesjonell og hyggelig selger når de blir oppringt. Når det kommer til elskling.no blir kampanjetilbud tatt med. Dette er avtaler som enten har binding, spesielle villkår eller en kort varighet hvor kundene deretter blir flyttet over på en dyrere strømavtale. På bakgrunn av dette ligger vi lenger ned på listen. Vi har kun èn avtale, hvor vi følger løpende priser fra Nord Pool time for time, uten påslag. Det eneste som kommer i tillegg er et fast, lavt månedsbeløp på 49,-. På den måten kan kundene våre være sikkret på at de aldri vil bli overført på en dyrere strømavtale. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg fornøyd og rette opp i dette. Med vennlig hilsen, Kristina Talkmore Strøm