Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Spesielt god kundeservice. Serviceinstilt og vennlige. Ser frem til et godt samarbeide.
Hei Kirsten! Så utrolig gøy og hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice!! Dette er noe vi setter ekstremt høyt, verdsetter og til enhver tid jobber mot. Ønsker deg en strålende dag videre, hilsen Tiril
Se tittel - hyggelig, positivt og effektivt. Ikke noe negativt å si!
Heisann Fredrik! Tusen takk for tilbakemeldingen. Om du ikke har noe negativt å si, så ser vi oss fornøyde :-) Vi skal fortsette å være minst like gode om du skulle trenge å kontakte oss i fremtiden. Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Det var veldig hyggelig å takle meg og jeg snakker ikke norsk flytende, og de prøvde å snakke med meg rolig uten å kjede meg😊
Hei! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du har hatt en god opplevelse med oss. Vi jobber hele tiden for å gi best kundeservice til våre eksisterende og fremtidige kunder. :-) Ønsker deg en fin dag! Hilsen Tiril
Jeg ble solgt på at det ikke er noe påslag. Dette fordi at jeg bruker enormt mye strøm. Å betale 49,- mnd er praktisk talt ingenting sammenlignet med hvor mye jeg betalte i påslag hos f.eks NorgesEnergi som jeg var relativt fornøyd med. Etter overgang til Talkmore Strøm så sparer jeg faktisk så mye som 2000 kr i mnd (!) i forhold til hva jeg betalte hos NorgesEnergi. Strømbruken min er fast og relativt høy pga flere dyr som krever oppvarming og spesiallyspærer. Det er endog et par ting jeg savner - Egen app med grafer over strømbruk og strømpris - Bedre opplyst hvor mye kWH spotpris ligger på - Elbil, smarthjem og andre sparetips i en app. Tibber har en veldig mye bedre løsning, men de er til gjengjeld litt dyrere om man bruker mye strøm. (Over 30.000 kWh i året).
Hei! Tusen takk for en flott og innholdsrik omtale. Vi setter stor pris på innspill og tilbakemeldinger så dette skal jeg sende videre med en gang! Det er godt å høre at du sparer penger med oss, ambisjonen vår er å levere markedets billigste, enkleste og ærligste strømavtale. Ønsker deg en strålende dag! Hilsen Tiril :-)
Alt gikk etter for venting å meget smurt. Å bra kundeservice å fikk hjelp med en gang
Hei. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er veldig bra å høre at alt har gått smurt, og at du har mottatt god hjelp. Vi gjør alt vi kan for å løse kundens forespørsler, og ønsker at dere alltid skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss. Ha en fin helg og en fortsatt fin sommer! Hilsen Jørgen
Svindel. Blei ringt opp og tigget for og få meg som kunde. Var skeptisk og nølte ei stund men telefonsvindleren løy om at vi kom til og spare mye penger på og bytte og at vi sku få ein sammlet faktura med strøm og nettleie fra dei, det kom faktura fra 2 forskjellige firmaer og dei var cirka samme beløp. Men med og sammenligne strømmen vi betalte fra før og andre med det vi hadde før så betalte vi mye mye mer. Bare svindel. Vurderer og skifte mobilabbonement også etter denne hendelsen, tilliten er brutt og er sykt skuffet. Skiftet tilbake til tidligere avtale etter et par måneder cirka.
Hei Ole! Dette var veldig beklagelig å høre, absolutt ikke slik vi ønsker at noen skal oppleve oss. Vi jobber hardt for at vi skal tilby god kvalitet fra våre salgskanaler. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg fornøyd og rette opp i dette. Vi har kun èn avtale som følger løpende priser fra børsen, uten påslag og skjulte kostnader. Kun et fast, lavt månedsbløp på 49,- kommer i tillegg til det faktiske strømforbruket. Ønsker samtidig å informere om at strømprisene i Norge har økt betraktelig over de siste månedene, så derfor ser man en stor forskjell i pris når man sammenligner med tidligere måneder. Med vennlig hilsen Kristina Talkmore Strøm
Lave strøm regninger med veldig oversiktlig faktura som er lett å forstå
Hei Eva! Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er så stas å høre at du er fornøyd hos oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en strålende dag! Hilsen Tiril :-)