Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi er kjempefornøyd med kundeservicen, prisen og enkelheten vi får hos Telinet Energi. Anbefales til alle!
Hei Lisa, Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd, Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter sånn! Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi
Enkelt og billig. Best på spotpris. Glad jeg valgte Telinet.
Hei, Vi forsøker å gjøre det enkelt og greit å ha lave priser, så veldig hyggelig at du er fornøyd med dette" Vennlig hilsen, Kundeservice, Telinet Energi AS
Sa opp abonnementet pga. sykt høye regninger, og fikk høre at - selv om de fakturerte fortsatt for 4000+ i måneden - så skyldte de oss over 11000. Vi fikk pengene tilbake, så klart, men jeg fatter ikke hvordan dette er lovlig. Hele opplevelsen var forbausende. Hold dere unna Telinet.
Styr unna Telinet Energi/Agva Kraft. De reklamerer med veldig lave priser som de så endrer uten samtykke senere. Jeg bestilte 12mnd fastpris til 27,0 øre/kWt men ble fakturert for 35,9 øre/kWt og fikk bare i svar at de hadde endret pris før jeg bestilte. Noe som det ikke var informert om noe sted. Nå har de sluttet og svare meg på mail også. Er vel det nærmeste man kommer svindel.
Dette er svindel! De bytter strømavtalen din til avtale med ekstremt dårlige vilkår uten å varsle.
Krever alt for mye i forskudd. Fulgte ikke med, men oppdaget plutselig at de skyldte meg over 20.000,-. Sammen med fakturaen lå det to-tre sider med masse tall (pluss og minus), men det var ikke mulig for en menig mann å skjønne og få oversikt over hva det gjaldt. Da skal det sies at de begynte å sende 'regninger ' på 0,- kroner, altså at jeg begynte på en nedbetaling. Fikk imidlertid på November nå en ny regning fra dem på over 3000,-, sammen med en forklaring på at de har slått seg sammen med Agva Kraft AS. (Telinet begynner nok å få et dårlig rykte). Det gamle tilgodehavende kunne ikke overføres til det nye firmaet, så jeg ville få utbetalt det direkte "i November". Jeg jeg ringte dem og krevde at de da skulle ha betalt meg renter for mitt tilgodehavende, de er jo flinke til å ta betalt (8,5%renter) for sein innbetaling fra oss kunder. Svaret det ga meg da var at "de var jo ikke noe bank og kunne ikke gi renter". Det blir en ny leverandør av strøm for meg - men hvordan skal en unngå å gå i slike feller flere ganger?
Først av alt. De er billige - en stund. Helt til du oppdager at de har lurt deg denne gangen også. Jeg er har selvsagt skyld selv siden jeg har vært lit sløv til å finlese efakturaer og avtalevilkår. Først hadde jeg en avtale hvor jeg forhåndsbetalte - MYE!!! De krevde litt mer enn dobbelt av det jeg brukte, uten å avregne måned for måned, dette resulterte i at jeg ufrivillig lånte Telinet over 10000 kr på et år. Disse pengene måtte jeg så bruke ca 3 måneder med telefoner og eposter frem og tilbake for å få tilbake. For at de ikke skulle lure meg slik igjen gikk jeg for etterskuddsbetaling - Telinet spotpris web het produktet. Jeg skriver HET, for nå har de avsluttet det produktet og jeg ble da satt automatisk over på Telinet standard variabel. Uten NOE form for varsel. Den dyreste jævla strømavtalen som eksisterer, med 390 kr i årsgebyr og dobbel pris på strøm, hehehe - jeg må jo flire godt, visste jo at jeg kom til å bli lurt igjen. Får prøve å redde stumpene, betale fakturaen på 3000 kr (som skulle vært ca 1300 kr) OG KOMME MEG TIL HE%"#TE BORT FRA DISSE SVINDLERENE!!!