Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk et tilbud gjennom BA for hundre år siden (eller i hvert fall 10-12...) Som eg slo til på og får fortsatt billig spotpris.
Hadde kampanje tilbud. Etter 2 uker skrudde de opp prisen og etter 3 uker doblet de prisen. Føler meg direkte lurt. Aldri mer Telinet for meg.
Hei Geir, Vi beklager at du har opplevd det slik. Det er riktig at vi har velkomsttilbud, men vi skal også være konkurransedyktige etter at dette er over. Vi er midt på vinteren nå, og da er dessverre innkjøpsprisene høye. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Det er visse vilkår som er inkludert i noen av strømavtalene som man ser bare en gang under bestillingen. I ettertid finner man ikke de fullstendige vilkårene på websiden og de blir heller ikke sendt på mail. En slik vilkår fastsetter at dersom man ikke opprette BÅDE e-faktura og AvtaleGiro, så går avtalen over i det de kaller for 'Standard Variable', som har en skyhøy KWt pris på over det tredobblede av avtaleprisen. Dette er utspekulert og lite forbrukervennlig!
Hei, På alle våre produkter som har krav om efaktura og avtalegiro står dette tydelig fremhevet i tillegg til at det står i vilkårene. Grunnen til dette kravet er at vi får reduserte kostnader som gjør at vi kan holde lave priser. Men hvis du ordner det i ettertid kan vi bytte deg over til den billige avtalen igjen, for det er ingen bindingstid. Du må gjerne ta kontakt om vi skal hjelpe deg med noe! Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Mulig Telinet er blant de billigste, men de overfakturer systematisk på forskudd og tilbakebetaling ved årsoppgjøret kommer først når man maser. Jeg har brukt de i mange år, men nå gidder jeg ikke mer mailing frem og tilbake om store fakturaer som skal krediteres og sendes på nytt.
Hei Webjørn, Vi vil gjerne opplyse om at vi også har avtaler med etterskuddsbetaling. Det kan virke som om det ville passe bedre for deg. Ta gjerne kontakt om vi kan hjelpe deg med noe! Vennlig hilsen Telinet Energi, Kundeservice
Har prøvd å legge til en avtale til, hytta, men kan ikke se å ha mottatt svar fra kundeservice på denne enda det har gått mer enn en uke? Mulig at tjenesten er helautomatisk, og at slike forespørsler på mail ikke blir sett? Uansett savner svar på mitt spørsmål. Utenom det ser det bra ut.
Hei John A, Du skal absolutt få svar, hvis ikke beklager jeg. Om du fortsatt savner svar er det fint om du kontakter meg på [email protected] Vennlig hilsen Telinet Energi AS Kundeservice
Bra: Fleksible med flere valgmuligheter. Bra priser ikke minst. Veldig hyggelige og hjelpsomme på kundeservice og at man kan ringe å spørre når det er noe man lurer på.
Hei Erik, Dette var veldig hyggelig tilbakemelding å få! Mvh Telinet Energi, Kundeservice
Telinet har overfakturert meg over lengre tid, og sluttavregning etter bytte av kraftleverandør i november viste flere tusen kroner til gode. Beløpet er etter 2 måneder fortsatt ikke tilbakebetalt, og jeg får heller ikke svar når jeg henvender meg skriftlig til kundeservice. Saken er nå klaget inn til elklagenemda.
Hei Stein, Jeg ser det har blitt en stor forsinkelse her og beklager det. Pengene er nå sendt. Skulle det være noe, er det bare å ta kontakt direkte på [email protected] Mvh Telinet Energi, Kundeservice