Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telinet har overfakturert meg over lengre tid, og sluttavregning etter bytte av kraftleverandør i november viste flere tusen kroner til gode. Beløpet er etter 2 måneder fortsatt ikke tilbakebetalt, og jeg får heller ikke svar når jeg henvender meg skriftlig til kundeservice. Saken er nå klaget inn til elklagenemda.
Hei Stein, Jeg ser det har blitt en stor forsinkelse her og beklager det. Pengene er nå sendt. Skulle det være noe, er det bare å ta kontakt direkte på [email protected] Mvh Telinet Energi, Kundeservice
Man tegner en Telinet Variabel avtale som endres til Telinet Standard uten å informere. Avtalen ble endret tilbake Telinet Variabel, men da stiger prisen til langt over det konkurrentene har, 59øre/kwt. Forutsetter dessuten avtalegiro slik at regningen betales automatisk i nettbanken. Alt for å hindre at kunden aktivt sjekker faktura for evt. feil eller forhøying av priser. Godt råd, hold deg unna Telinet!
Hei Vegar, Prisene har dessverre vært høye i det siste, det gjelder alle leverandører. Årsaken til kravet om avtalegiro/efaktura er å holde kostnadene og dermed prisene nede. Efakturaen er absolutt lett å kontrollere, den er jo tilgjengelig hele tiden. Mvh Telinet Energi, Kundeservice
Hold dere vekk fra denne aktøren, de bruker deg som bank! Og er direkte useriøse! Jeg har tilgode 35.000 etter oppsigelse av mitt abonnement som jeg ba overført for 2 mnd siden. Når jeg kikket på kontoen min i går var de fortsatt ikke kommet inn. Jeg tok en telefon inn i dag og spurte om hvorfor? Svaret var at de ikke hadde hatt kapasitet da de kun er 4 ansatte og den som betaler ut penger er sykemeldt, jeg kunne heller ikke forvente meg pengene mine den nærmeste tiden. Bare det at jeg har 35.000 tilgode etter tre års forbruk på hytta sier sitt, dette er lang over grensen!
Etter å ha tegnet avtale, har prisene blitt økt måned for måned, uten varsel. Vår pris er nå økt fra 13,90 øre/kWh til 63 øre/kWh nå. I tillegg ble det lagt til gebyrer, selv om vår avtale ikke inkluderer gebyr. Styr unna!
Ikke å anbefale, overfakturerer og putter pengene på egen konto, så må man krangle med dem får å få igjen pengene sine, som du har krav på. USERIØSE.
Glimrende service når man ringer inn til kundeservice. Får informasjon om avtaler som kan passe oss bedre, noe som resultert i endring av opprinnelig avtale.
Veldig god service. Meget god kundebehandling. Hyggelig og hjelpsom, og til en god pris.