Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fraråder alle som vurderer telinet som strømleverandør å unngå dette. Jeg er student og bor i leilighet med to andre. Vi ble overfakturert så til de grader, og var nødt til å betale nærmere 3500 kroner i måneden. Dette gikk hardt ut over studentøkonomien, og så fort vi gjennomskuet selskapet bestemte vi oss for å bytte. Da ble vi møtt med småfrekke kundebehandlere over telefon. Per dags dato skylder telinet oss nærmere 900 kroner. Disse pengene har vi ikke sett noe til siden vi sa opp i begynnelsen av februar. Jeg jobber nå med å sende en klage til elklagenemda.
Hei Silje, Dersom du har noe til gode, skal det selvfølgelig utbetales. Fint om du sender meg en mail direkte på [email protected], så skal jeg se på det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Lover billige strømpriser for så å endre avtalen uten å si ifra til kunden. Betaler plutselig fire ganger så mye. Elendig kundeservice med kopier og lim inn svar. Hold dere langt unna!!
Useriøs aktør. Har forlengst opprettet avtalegiro med Telinet. Likevel sender de meg faktura der de krever forhåndsbetalt 4x estimert forbruk for neste periode. Trekker fra ca. 350, - for mye betalt fra forrige periode OG klarer å beregne seg 8,5 % rente!!! Unødvendig å si at kundeservice ringer opp og kobler ut på telefon og at nettsidene ikke fungerer!
Dyrere i forhold til de andre selskapene, og etter og ha hatt i ett år overfører de kundeforholdet til sitt datterselskap som uten forvarsel krever 3 mnd forskudd på strøm.
Vet ikke noe som er bra. Var kunde hos Agva, som skrudde opp prisene drastisk. Skiftet til et kampanjetilbud hos Telinet sist jul. Etter 1 måned ble prisene skrudd opp til det 5-dobbelte. Dyrere enn de fleste andre leverandører. Og så har de slått seg sammen med Agva, som jeg ikke ønsker være kunde hos noen sinne mer. Finnes ikke noen minside der du kan følge med på hva som skjer med dine strømpriser. Elendige nettsider. Ligg langt unna om du ikke tenker følge med daglig på hva som skjer med dine strømpriser, og hvilken avtale du muligens har. Jeg går tilbake til Gudbrandsdalen, som blir billigst i lengden!!!
Inngått avtale brytes. Tar en mye høyere pris en avtalt uten å varsle i forkant.
Hei Kjell, Vi er svært nøye på å overholde avtaler, så her må det være en misforståelse. Fint om du tar kontakt med kundeservice eller sender meg en mail direkte på [email protected] Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Overfakturerte over flere år. Sa de skulle tilbakeføre over 5000 kr til meg som kunde, men har beholdt pengene. Fortsatte å forhåndstrekke mer enn forbruk fra godskrevet konto. Begynte å sende ut faktura igjen når det fortsatt er 3500 kr til gode. Sendte faktura som kom fram i posten 2 dager før forfall (kanskje på grunn av påske), når jeg har hatt elektronisk faktura tidligere.
Hei Yngve, Dette vil jeg gjerne ta en titt på. Kan du sende meg en mail direkte på [email protected] så skal jeg se på det med en gang! Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice