Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nesten en måned etter at kr 44 000, - skulle vært tilbakebetalt, har jeg blitt lovet nok en gang at pengene skal oversendes ; denne gang mandag. De siste to ukene har jeg blitt lovet å motta pengene torsdag i forrige uke og torsdag denne uke (i dag). Kan det være Telinet Energi ikke har omløpsmidler nok, eller er de rett og slett på konkursens rand? Forfall på kreditnotaen var 29/9-16.
Hei Bjørn, Vi beklager om du har blitt feilinformert. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så får jeg sett på det. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Etter mange år som kunde synes jeg det har vært veldig bra. Noen ganger har det vært litt lang svartid, men det er jo veldig billig. Litt begrenset hvor mye som er å si om et strømselskap, det er jo nettselskapet som styrer med kabler og måler og sånn.
Har vært kunde i 2 år og har 16000 NOK 'til gode'. Har klaget nå flere ganger på telefon og e-post uten at jeg har fått en god forklaring på hvordan dette har skjedd eller hvorfor jeg kan ikke få pengene tilbake.
Hei Marc, Dette må jeg bare beklage. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så får jeg hjulpet deg med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har hatt Telinet i to år og snakket med kundebehandleren der flere ganger og de hjelper meg alltid selv når jeg ikke hadde råd å betale å måtte dele opp regningen.
Hei Vegar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har vært kunde siden 2014. Siden de hadde trukket for mye disse årene, hadde jeg over 12000 kr tilgode. Fikk beskjed at disse vil bli utbetalt innen 1-2 uker, men har forsatt ikke fått pengene utbetalt etter 3 uker. Kundeservice svarer ikke på telefon eller mail. Så jeg kan ikke se noen grunn til å være kunde hos Telinet Energi.
Hei Endre, Jeg beklager dette, men regner med det er ryddet opp i nå? Hvis ikke er det fint om du sender meg en mail på [email protected] så ordner vi det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Overfakturert for kr. 32000,- tilbakebetalingsdato ikke overholdt (29. 09) Fire skriftlige purringer og to pr. telefon. To av purringene er ikke besvart. Ingen gode forklaringer på hvorfor ikke betaling skjer. Tilbudt å bli satt på "prioritert liste" for betaling - bidro til fantasier om at firmaet er insolvent. Blitt forsikret av kundebehandler om at så ikke er tilfelle. Jeg venter i spenning!
Hei Hans, Sender du meg en mail på [email protected] hvis det fortsatt er noe som ikke er ordnet med deg? Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice
Har blitt overfakturert med nesten 40 000,- i løpet av 2 år. Første gang var de ganske raske med å sende pengene tilbake på konto. Denne gangen har de ikke gjort det. Har sendt inn målerstand hver måned, men har ikke blitt justert ned i forhold til forbruk. SVINDEL! Har ringt kundeservice og sendt inn klage pr. post. Min anbefaling: bruk en annen og mer seriøs leverandør. Det skal jeg gjøre.
Hei Steinar, Jeg beklager at vi hadde noen forsinkelser og at dette rammet deg. Kan du sende meg en mail på [email protected] om det fortsatt er aktuelt? I så fall får jeg ordnet det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice