Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telinet Energi
2.9
206 verifiserte omtaler

Telinet Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
206 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#75
Forferdelig
Telinet Energi er rangert
#75 av 82 strømselskaper
52%
Middels
52% anbefaler Telinet Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 206 omtaler om Telinet Energi

FILTRER OMTALER
76
29
5
9
87
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telinet Energi
Telinet Energi har 206 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri!!

Omtale av  Marc

Har vært kunde i 2 år og har 16000 NOK 'til gode'. Har klaget nå flere ganger på telefon og e-post uten at jeg har fått en god forklaring på hvordan dette har skjedd eller hvorfor jeg kan ikke få pengene tilbake.

Svar fra Telinet Energi
31.10.2016 11:14

Hei Marc, Dette må jeg bare beklage. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så får jeg hjulpet deg med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telinet Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra kundeservice

Omtale av  Vegar

Har hatt Telinet i to år og snakket med kundebehandleren der flere ganger og de hjelper meg alltid selv når jeg ikke hadde råd å betale å måtte dele opp regningen.

Svar fra Telinet Energi
31.10.2016 11:13

Hei Vegar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice

Umulig å få tak i kundeservice på telefon eller mail

Omtale av  Endre

Har vært kunde siden 2014. Siden de hadde trukket for mye disse årene, hadde jeg over 12000 kr tilgode. Fikk beskjed at disse vil bli utbetalt innen 1-2 uker, men har forsatt ikke fått pengene utbetalt etter 3 uker. Kundeservice svarer ikke på telefon eller mail. Så jeg kan ikke se noen grunn til å være kunde hos Telinet Energi.

Svar fra Telinet Energi
31.10.2016 11:13

Hei Endre, Jeg beklager dette, men regner med det er ryddet opp i nå? Hvis ikke er det fint om du sender meg en mail på [email protected] så ordner vi det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice

Overfakturert - ingen god forklaring på hvorfor og når pengen blir utbetalt

Omtale av  Hans

Overfakturert for kr. 32000,- tilbakebetalingsdato ikke overholdt (29. 09) Fire skriftlige purringer og to pr. telefon. To av purringene er ikke besvart. Ingen gode forklaringer på hvorfor ikke betaling skjer. Tilbudt å bli satt på "prioritert liste" for betaling - bidro til fantasier om at firmaet er insolvent. Blitt forsikret av kundebehandler om at så ikke er tilfelle. Jeg venter i spenning!

Svar fra Telinet Energi
31.10.2016 11:12

Hei Hans, Sender du meg en mail på [email protected] hvis det fortsatt er noe som ikke er ordnet med deg? Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice

Overfakturering

Omtale av  Steinar

Har blitt overfakturert med nesten 40 000,- i løpet av 2 år. Første gang var de ganske raske med å sende pengene tilbake på konto. Denne gangen har de ikke gjort det. Har sendt inn målerstand hver måned, men har ikke blitt justert ned i forhold til forbruk. SVINDEL! Har ringt kundeservice og sendt inn klage pr. post. Min anbefaling: bruk en annen og mer seriøs leverandør. Det skal jeg gjøre.

Svar fra Telinet Energi
31.10.2016 11:12

Hei Steinar, Jeg beklager at vi hadde noen forsinkelser og at dette rammet deg. Kan du sende meg en mail på [email protected] om det fortsatt er aktuelt? I så fall får jeg ordnet det med en gang. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Elendig kundeopplevelse

Omtale av  Ina F

Har snakket med kundeservice på Telinet flere ganger. Alltid det samme svaret. De skylder meg over 26 000 kr. Er det noen som har private mailadresser til leder i selskapet? Hvilken mailadresse har dere brukt? I dag svarer de ikke på kundeservice. Ringt over 10 ganger. Mvh fortvilt kunde.

Svar fra Telinet Energi
31.10.2016 11:12

Hei Ina, Sender du meg en mail på [email protected] , så får vi ordnet opp i dette. Vennlig hilsen Telinet Energi AS, Kundeservice

Har 22000.- tilgode

Omtale av  Grete

Foreløpig har jeg ventet i 4 uker og purret 4 ganger.

Telinet Energi har 206 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telinet Energi mener

Telinet Energi

Har ikke tilegnet profilen
Telinet Energi deltar ikke på Bytt.no

Telinet Energi har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telinet Energi besvarer ikke omtaler

Telinet Energi har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telinet Energi henter ikke inn tilbakemeldinger

Telinet Energi benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR