Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her endrer de plutselig fra etterskuddsbetaling til forskudd uten noe forvarsel.. Stod på faktura jeg hadde økt fra 109kWh i mnd til 750kWh?? Fra en måned til en annen? Sinnsykt.
En økning fra 109 til 750 kWt fra en måned til en annen høres mye ut. Jeg tar gjerne en titt på saken og dersom du er på en forskuddsavtale må du gjerne bytte til etterskudd om dette er ønskelig. [email protected]
Fornøyd med billig strøm. Ikke noe tull her. Eneste jeg gjorde feil var å binde meg for bare 3 måneder. Skulle valgt 1 år når jeg hadde mulighet. Nå ender jeg snart opp med dyr spotpris. Bra med etterskudd betaling. God kundeservice pr mail. Svarer rimelig kjapt.
Hei Frank, så hyggelig å høre at du er fornøyd! Du gjorde lurt i å binde strømprisen i sommer, for de høye innkjøpsprisene hadde vi virkelig ikke forventet. Heldigvis har alt regnet i det siste gjort at prisene ser ut til å normalisere seg mot vinteren.
Sender varsel på faktura som er betalt 3 uker før. De har dårlig rutiner. Internett siden er ubrukelig. De svarer ikke på tlf.
Hei, Dette vil jeg gjerne undersøke. Send meg gjerne en mail på [email protected] . Vi har ikke hatt kø på telefon de siste dagene, så da har du nok hatt uflaks.
Er veldig fornøyd med kundeservicen hos Telinet Energi!! De tar vare på sine kunder, og er også veldig bra pris på strøm.
Hei Turid, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre vårt beste så du fortsetter å være fornøyd :)
Telinet er trygt, ansvarlig og tillitvekkende som avtalepartner.
Konkursens dyktig, flink med marked undersøkelsen og tilpasser behov for alle. Fortsetter med det.
Veldig bra at dere opplyste om fast pris den gangen jeg gikk inn for denne avtalen. Har ingen negativ opplevelse hos dere. Mvh Viggo
Hei Viggo, Så bra at du har fått tegnet fastprisavtale, det har nok vist seg å være veldig lurt denne sommeren!