Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber har plutselig tatt seg betalt for estimert forbruk halve kommende måned. Dette er uhørt.
Tibber har desidert best kundevennlig og forståelig app. Synd hvis selskapet ikke består.
etter de begynte me ddet sinnsyke estimatet sitt så er det bare å takke for laget. Bank har jeg fra før.
Jeg har generelt vært fornøyd med Tibber, mye på grunn av en fin og oversiktelig app hvor man kan overvåke strømpris, forbruk i realtime og styre smarthusfunksjoner. Nå er jeg ikke fornøyd pga at de bruker kundene sine som bank hvor de forskutterer strømregning med estimert forbruk/strømpris. Dette blir litt Lotto og resulterer i plutselige høye regninger (4000 mer enn vanlig for min del). Jeg er klar over at man selvfølgelig måtte muligens betalt dette på etterskudd uansett eller blitt kompensert ved neste måned, men liker ikke å betale på forskudd. Bytter derfor selskap som er billigere og har etterskuddsbetaling
Spar heller penger ved å holde en jevn noe lavere temperatur i huset- smart strømstyring er ikke alltid bare smart. Så lenge du blir fakturert for estimert forbruk for inntil 25 dager- i tillegg til normal etterskudds betaling : så er det bedre å velge en annen strømleverandør.
Var super fornøyd med Tibber men nå har de innført forskuddsbetaling. Dårlig valg.
Håpløst når de kan ta forhåndsbetalt for strøm som er beregnet. Ikke mulig å forberede seg på skyhøye regninger. Hjelper ikke at de "betaler tilbake" dersom faktisk forbruk blir mindre enn antatt. Jeg er ikke lenger interessert i å være deres bank. Leste en som mente de bare hadde en bra app etter det krumspring de gjorde med faktura.