Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Totalt uforutsigbar, endrer modeller i hytt og gevær, gjerne etter forfall.
Byttet til Tibber fra Hafslund høsten 2021, mye grunnet deres Pulse og app samt lave priser. Med en leilighet på 50 m2 hvor varmtvann og varme inngår i felleskostnadene er det begrenset hvor mye strøm man bruker. Ved å aktivt benytte Tibber og data fra dem er dette besparelsen vår i 2022 i prosent versus tidligere år: 2019: -29,58% 2020: -31,26% 2021: -26,68% Tibber har i det siste fått en god del pepper for sin fakturametode.Selvsagt, det er mer behagelig å betale 15. desember for strømmen brukt 01.11-30.11, men jeg synes uansett ikke det er urimelig at man estimerer forbruk frem til betalingsdatoen.
Tror ikke det er så mye å legge til enn hva som alt er blitt sagt. Alle endringer de har gjort kommer for sent og bryter loven uten å gjøre noe opp for seg.
God app med god oversikt. Smart integrering med Sensibo til varmepumpe og Phillips Hue. Smart lading til elbil i app.
Griske og ikke bena på bakken med ny fakturering. Appen er ok, men andre har liknende apper, så ikke så unikt.
Elendig måte å kommunisere til sine kunder på. Finansiering må selvskapte fikse på en annen måte hvis de ønsker å holde seg konkurransedyktig
Bra app og strømmen fungerer jo, men elendig kundebehandling. Endringen de kommer med i dag 16 desember, dagen etter forfall for desember faktura, sier jo sitt. Takk og adjø.