Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tror ikke det er så mye å legge til enn hva som alt er blitt sagt. Alle endringer de har gjort kommer for sent og bryter loven uten å gjøre noe opp for seg.
God app med god oversikt. Smart integrering med Sensibo til varmepumpe og Phillips Hue. Smart lading til elbil i app.
Griske og ikke bena på bakken med ny fakturering. Appen er ok, men andre har liknende apper, så ikke så unikt.
Elendig måte å kommunisere til sine kunder på. Finansiering må selvskapte fikse på en annen måte hvis de ønsker å holde seg konkurransedyktig
Bra app og strømmen fungerer jo, men elendig kundebehandling. Endringen de kommer med i dag 16 desember, dagen etter forfall for desember faktura, sier jo sitt. Takk og adjø.
Bytta til Klarkraft etter Tibber begynte med at kundene måtte forskuddsbetale for strømmen jeg bruker. Byttet til Klarkraft som faktisk er litt billigere og ikke driver med forskudsbetaling. Spent på om jeg får pengene Tibber er skyldige meg.
Dropper de faktureringsmodellen kommer vi tilbake. Elendig kundeforståelse i en vanskelig tid. Mangelen på gjennomfakturering er en stor nok ulempe, men når de i tillegg innfører forskuddsbetaling var løpet kjørt. God app, men det holder ikke når de er eneste leverandør som ikke evner å levere på noe så enkelt som fakturering.