Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forskuddsbetaling i trange tider! Selskapet mangler likviditet. Bruker kunden DEG som bank for å overleve. Styr unna!
Jeg gikk over til Tibber i sin tid på grunn av Pulse og god integrering med Home Assistant. Nå har den mest ustabile integreringen i hele HA-universet og er ikke lenger billigst på strøm. Supporten har blitt verre og verre for hver gang jeg bruker den og følelsen av å være "litt annerledes" og stoltheten av å støtte en underdog er nå byttet med ren skam - etter den nye faktureringsordningen. Jeg kan ikke lenger forsvare abonnementet overfor familien. Hadde de gått tilbake på tjuvlånet og sørget for en solid og forbedret HA-integrasjon, så ville jeg nok blitt værende med Tibber, men nå er det slutt. Jeg vil ikke sitte med regningen den dagen selskapet bikker under.
Enkel oversikt og god styring med enkle tiltak. Har koblet flere panelovner, elbillader og temperatursensorer i tillegg til Tibber Pulse.
Ønsker ikke å være bank for Tibber!!!! Bytter til annen leverandør som er til å stole på.
Om Tibber ikke snur snart, er vel risken stor for at så mange kunder forlater at de går konkurs
Selv om Tibber tar forhåndsbetalt i 14-dager, veier energisparings funksjoner i app opp for det. Absolutt å anbefale!
Liker app og flere funksjoner og enheter man kan installere for å være mer bevist på forbruk av strøm. Misnøye habdler i hovedsak om forskuddsfakturering av strøm jeg ikke har brukt enda. Samt at de ikke har noe samarbeid med nettleverandør som kan gjøre det enklere mtp faktura og strømstøtte.