Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Liker app og flere funksjoner og enheter man kan installere for å være mer bevist på forbruk av strøm. Misnøye habdler i hovedsak om forskuddsfakturering av strøm jeg ikke har brukt enda. Samt at de ikke har noe samarbeid med nettleverandør som kan gjøre det enklere mtp faktura og strømstøtte.
Veldig fornøyd med tibber, selv med den nye faktureringsmetoden. Ingen slår dem på smart styring og integrasjoner mot andre smarte systemer.
Måten tibber har valgt med forhåndsbetaling og estimering av pris og forbruk fører til et voldsomt rot. Umulig å ha god oversikt over hva du faktisk betaler.
Var et innovativt og fremoverlent selskap. Forskuddsbetalingen var et forferdelig feilgrep, byttet så snart jeg fikk siste faktura. Kundeservice hadde trent godt på bortforklaringer og nektet at vi som kunder på noen som helst måte lånte de penger.
Alt fungerte bra og en god app men forskuddsbetaling av strøm er nok slutten på denne valsen.
I det jeg i september fikk Mail om at de skulle bruke meg som bank med forhåndsfakturering, byttet jeg strømavtale uten å blunke. Appen er veldig bra, men jeg er ikke interessert i å være en rentefri bank for de. Skulle de da gå konkurs så hadde jeg mistet de pengene. Totalt useriøst!
Langt fra fornøyd tjenesten er ikke som forespeilet og det kommer til stadighet påslag på regningene😡