Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har lenge vært fornøyd med Tibber, helt til den sjokkerende e-posten ramlet inn. Å kreve forskuddsbetaling med en dags forvarsel er uaktuelt. Ha det bra Tibber.
Har akkurat byttet til Tibber, men etter siste kreative måte med forskudd, skal jeg snarest bytte fra Tibber. Blir for dumt det dem innfører for min del!
Appen har vært helt grei. Nå krever de å låne penger fra kundene sine. Dette er helt uaktuelt. Den nye avtalen kom i tillegg på to (2) dagers varsel. Ikke til å stole på.
Likte selskapet fra starten men nå skilles våre veier. Kan ikke på en dag skifte betalingsløsning.
Endrer vilkår på kort varsel, ikke mulig å få kontakt med kundeservice. Fra topp til bunn på noen få dager 👏
Etter å ha mistet penger til et selskap med forskuddsbetaling en gang før, ser jeg ikke noen grunn til å fortsette å være kunde hos dere. Kan heller ikke se at 1 dags varsling om denne store endringen i avtalevilkår, kan være lovlig. Og det er jo Forbrukertilsynet også enig i, viser det seg. Men det positive for meg er jo at det viser seg at jeg kunne få en langt bedre og billigere avtale et annet sted! Så penger spart for meg altså.
Bra selskap, men forlanger dessverre forskuddsbetaling for strøm i halv måned. Dette blir for stor risiko for meg. Derfor byttet.