Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha mistet penger til et selskap med forskuddsbetaling en gang før, ser jeg ikke noen grunn til å fortsette å være kunde hos dere. Kan heller ikke se at 1 dags varsling om denne store endringen i avtalevilkår, kan være lovlig. Og det er jo Forbrukertilsynet også enig i, viser det seg. Men det positive for meg er jo at det viser seg at jeg kunne få en langt bedre og billigere avtale et annet sted! Så penger spart for meg altså.
Bra selskap, men forlanger dessverre forskuddsbetaling for strøm i halv måned. Dette blir for stor risiko for meg. Derfor byttet.
Jeg er ikke din bank, og nekter å betale forskudd. Takk for et godt samarbeid
Når de i brevs form kommer med uriktige opplysninger for å måtte ha forskuddsbetaling, da de ikke handler på nordpool og har denne utgiften for No3. Så ble jeg skuffet og byttet. Har alltid likt tibber fra jeg ble kunde til nå.
Det de nå gjør er særdeles uheldig og omdømme deres, som til nå har vært bra, vil ha problemer med å komme seg over dette.
Jeg fikk min mor til å bytte til Tibber og nå skal de ha forskudd. Hun bytter selskap øyeblikkelig. Skulle selv over til Tibber etter min avtale går ut, det er fullstendig uaktuelt nå.
Veldig fornøyd med Tibber inntil de kanskje gjorde en av de største tabbene sine med å tro at kundene er så lettlurte med å være bank. Er null kundeservice etter at de gikk ut med nyheten. Tibber er en suksesshistorie og kunne vært det framover hadde ikke de gått ut å sutret over vilkårene.