Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Appen har vært helt grei. Nå krever de å låne penger fra kundene sine. Dette er helt uaktuelt. Den nye avtalen kom i tillegg på to (2) dagers varsel. Ikke til å stole på.
Likte selskapet fra starten men nå skilles våre veier. Kan ikke på en dag skifte betalingsløsning.
Endrer vilkår på kort varsel, ikke mulig å få kontakt med kundeservice. Fra topp til bunn på noen få dager 👏
Etter å ha mistet penger til et selskap med forskuddsbetaling en gang før, ser jeg ikke noen grunn til å fortsette å være kunde hos dere. Kan heller ikke se at 1 dags varsling om denne store endringen i avtalevilkår, kan være lovlig. Og det er jo Forbrukertilsynet også enig i, viser det seg. Men det positive for meg er jo at det viser seg at jeg kunne få en langt bedre og billigere avtale et annet sted! Så penger spart for meg altså.
Bra selskap, men forlanger dessverre forskuddsbetaling for strøm i halv måned. Dette blir for stor risiko for meg. Derfor byttet.
Jeg er ikke din bank, og nekter å betale forskudd. Takk for et godt samarbeid
Når de i brevs form kommer med uriktige opplysninger for å måtte ha forskuddsbetaling, da de ikke handler på nordpool og har denne utgiften for No3. Så ble jeg skuffet og byttet. Har alltid likt tibber fra jeg ble kunde til nå.