Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
1) Ingen gjennomfakturering: vet aldri helt hva det er jeg faktisk betaler for strømmen (uten at jeg legger fakturaer fra 2 strøm- og nettleverandør sammen, manuelt9 2) Bonussen jeg hadde opptjent utløp uten forvarsel - ble henvist til en oppdatering som er mere enn to år gammel.
Hei Dolf Jeg forstår at det er ofte praktisk å få alt på en faktura, men det er ikke aktuelt for Tibber å låse kapital på å kjøpe nettleiefakturaene til kundene våre, for så å fakturere Nettleie og strømforbruk på en faktura. Vi prioriterer utvikling av produkter, integrasjoner og generelt tjenesten til Tibber. Det vil ikke bli aktuelt å kjøpe en faktura som uansett blir sendt til våre kunder fra nettselskapet. 😊 Når det kommer til utløpsdato på bonusen så ser man dette i appen og det er også opplyst i vilkårene for bonus. Vi sendte også ut mail til samtlige kunder om minnet om at bonusen snart utløper. Det er trist at du opplever dette slik. Ønsker deg en fin dag.
Fungerer utmerket helt til du får problemer. Da stør du alene og bør være elektroingeniør og app utvikler. Har hatt problemer med Tibber app og Easee lader nå i nesten 2 uker. Får ikke ladet hjemme. Ladingen kutter etter 2 min
Hei Anders Flott om du sender oss en henvendelse på [email protected] eller i chaten i appen din slik at våre teknikere kan hjelpe deg med dette.
Når Tibber først kom var de helt suverene mtp brukervennlighet og muligheter i appen. Dessverre er min opplevelse av brukergrensesnitt og manglende kundestøtte i kombinasjon med en app med svært mye feil og nedetid dårlig. Hva som tidligere var svært intuitivt er nå tunggrodd og merkelig bygget opp (f eks-for meg som har to elbil ladere/biler er dette ikke mulig å få en bra løsning på, selv etter en prøver å få hjelp hos dem) Appen har generelt mange bugs. Hva gjelder pris/fakturering osv så oppleves dette veldig bra.
Hei Torstein Takk for tilbakemeldingen din. Om du har elbilladere som har direkte integrasjon til Tibber så skal det ikke være noe i veien for at disse skal kunne styres i Tibber appen din. Den siste tiden har det vært litt utfordringer med integrasjoner i appen da flere produsenter har gjort endringer i API. Dette skal nå være løst. Flott om du kan sende oss en epost: [email protected] eller sende oss en melding i chaten din.
Tibber er helt topp. Kjempebra kundeservice. Selskapet gir nyttig informasjon både via app og e-post. Tibbers app er kjempebra. På denne får man all den info man trenger hele døgnet. Jeg er kjempeglad for at jeg byttet til Tibber fra Fjordkraft. Anbefaler alle til å bytte til Tibber så fort som ulig.
Appen er god til å se forbruk og å velge når jeg skal bruke strøm. Blir også varslet når pris svinger. Men er de nå best på pris? Usikker og velger derfor å sjekke markedet.
Det eneste som er å utsette på tibber er at de innimellom fakturerer estimert neste måneds forbruk slik at de kan kjøpe strøm, og at de har endret kundeservice til en smart-chat som tvinger deg gjennom urelevante spørsmål før man når kundeservice
Elendig kundeservice , Stjeler bonuspengene dine drar kun egne konklusjoner uten skriftlig advarsel . Hold deg unna
Hei Marius Bonusen har en løpetid på 24 mnd. Om man ikke bruker bonusen innen 2 år vil den bortfalle. Utløpsdato på hver enkelt vonus ser du i appen din. Vi sendte også påminnelse på e-post om dette ☺️