Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fremstår med dårlig likvidetet. 48 timer og ikke 14. dager varsel til kunder om dramatiske endringer for vilkår. Risiko for tap ved forskuddsbetaling. Sitter dessverre igjen med en følelse av nok en uprofesjonell aktør i strømmarkedet. Bytter leverandør i dag da jeg heldigvis ikke er bundet opp med "smartløsninger" til dette selskapet. Forbrukerrådet (E24): "de (Tibber) har akseptert å sende ut tilleggsinformasjon til sine kunder i løpet av morgendagen". Klokken 14:30 har ingen slik informasjon kommet pr. e-post eller app.
Tibber har gjerne lenge vært ledende på måten de har operert i strømmarkedet. Nå som de har endret faktureringsmetode og gått over til 50% forskudd, med kun 2 dagers varsling - som forøvrig er lovstridig - viser dette hvor lite Tibber forstår av den situasjonen de setter kundene i. Dette er skandaløs kundehåndtering, og jeg vil på det sterkeste anbefale å unngå å velge Tibber på grunnlag av den uforutsigbarheten de her viser, samt hvordan de velger å velte risiko for egen likviditet over på kundene med å ta det som i praksis er et rentefritt lån hos egne kunder. Det kan godt være en strømstønad hadde hjulpet her, men så lenge Tibber kaster kundene sine under bussen på denne måten, viser de hvor kyniske de kan være. Her er det bare å finne bedre alternativer - som kan skilte med trygghet og forutsigbarhet.
Forhåndsbetaling på ulovlig kort varsel er uaktuelt
KONTAKTBRUDD. Finner ut igjennom media at dere skal ha forskuddsbetalt. Jeg er ikke banken deres. Har dere ikke finansieringen i orden skal ikke dette gå utover kundene deres. Med 1 dags varsel! Ikke bra. Ser at det er mange som forlater dere nå. Dette koster dere mer en at dere skal ha forskuddsbetaling. Ekstremt dårlig løsning Bytter selskap
To dagers varsel for å forskuttere estimert bruk - helt uaktuelt. Jeg hadde akkurat byttet til Tibber - og kommer meg ikke fort nok vekk igjen
Blei kort Tibber kariere. Var lei bruddgebyr, fantasifull stipulering osv og skifta til Tibber som lovte null tullball. Såg med lattermild sjokk att Tibber vil starta med stippulering frå 01.10.22. Dette vart varsla med heile TO dagar. Det er tullball det!!!
fungerte fint frem til de plutselig skulle ha forskuddsbetaling og mer penger kort varsel. en direkte ekkel måte og drive bedrift på. måtte forbrukerrådet slå hardt ned på hva som nylig har skjedd. byttet nett til agva. mitt råd er, kom dere vekk asap.