Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
To dagers varsel for å forskuttere estimert bruk - helt uaktuelt. Jeg hadde akkurat byttet til Tibber - og kommer meg ikke fort nok vekk igjen
Blei kort Tibber kariere. Var lei bruddgebyr, fantasifull stipulering osv og skifta til Tibber som lovte null tullball. Såg med lattermild sjokk att Tibber vil starta med stippulering frå 01.10.22. Dette vart varsla med heile TO dagar. Det er tullball det!!!
fungerte fint frem til de plutselig skulle ha forskuddsbetaling og mer penger kort varsel. en direkte ekkel måte og drive bedrift på. måtte forbrukerrådet slå hardt ned på hva som nylig har skjedd. byttet nett til agva. mitt råd er, kom dere vekk asap.
Har byttet strømleverandør etter at Tibber har vist seg å være helt useriøs ved å varsle en så stor endring av sine vilkår to dager før endringen.
Som mange andre allerede har skrevet har Tibber valgt å bryte sin egen strømavtale ved å gå over til delvis forskuddsbetaling og en svært lite oversiktlig faktureringsmodell med kun 2 dagers varsel. Dette er helt uhørt og uholdbart. Jeg vil vurdere å byttet leverandør umiddelbart dersom ingen kontra fra TIBBER. Anbefaler alle til å bestride eventuelle krav om forskuddsbetaling.
Ble tibber kunde for 1 mnd siden, etter endringer rundt etterfakturering så bytter jeg nok, som alle andre. Det er ikke greit med 2 dagers varsel, eller forhåndsfakturerings som igjen gjør at strømstøtte uteblir. Samtidig hvem har råd til å betale i dyre dommer på allerede høye strømspriser fra NordPool og Tibber. Jeg bytter nok og sender Tibber Pulse i retur flere andre som ønsker meg som kunde. Dette skal informeres om 14 dager i forveien siden det ikke er inngått og godkjent avtale om denne påfølgende endringen.
Ikke sikker markedsavdelingen har tenkt rett her. Vi får se. Jeg bytter i alle fall. Mulig jeg bytter tilbake hvis det endrer seg. Ellers er det nok av tilbydere der ute