Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lyver, dårlig kundeservice - ikke eksisterende faktisk Ingen fordeler - kun bakdeler. Styr unna - herved advart.
Hei. Så trasig at du opplever dette hos oss! Vi er veldig interessert i å høre Hva som er årsaken til at du opplever tjenesten vår slik. Send oss gjerne en henvendelse på [email protected] Vi som jobber på support har alltid fokus på å hjelpe våre kunder så raskt som mulig. Man kan kontakte oss på mail eller direkte i chaten i appen. Her er vi klar for å bistå hele uken t.o.m helg. Mvh Support
God kundeservice, kjapp respons og gir mye info for å spare strøm Anbefales. Sosiale medier har dessverre uretferdigvis ødelagt rykte til et godt selskap som ble skapt for oss.
Takk til Tibber for at dere hører på deres kunder og endret til det beste. Dere er et fantastisk og innovativt selskap som jeg kommer til å bli lenge hos. bare ikke Tabber dere ut igjen.
Gjennom den siste perioden med økte priser har Tibber sine smartfunksjoner spart meg for opp mot 1500kr i måneden. Tibber for alltid<3 Kunde siden 2017.
Når vi byttet til Tibber var det fordi de var fremoverlent og teknologisk frempå med løsninger og tilkoblede enheter. Dessverre hadde vi forventet at det skulle skje mer. Appen var bra, men her har det så godt som ikke skjedd noe utvikling av det visuelle, noen nye funksjoner har det jo kommet. En ting som virkelig plager oss med Appen til tibber er feil bruk av grafer. Vi har lagt til grafer på hjem skjermen på telefonen, for å kunne sjekke om strømmen er billig eller dyr 'nå', grafen som viser er knall, MEN det er total feil bruk av farger. Leser du grafen er grønn billig. Oransje er dyrt. Men når forskjellen er sju øre (fire prosent) mellom laveste og høyeste pris skal hele grafen ha samme farge, og den fargen bør samsvare med gjennomsnittsprisen over en lang periode. Vi byttet bort fra Tibber i perioden hvor de skulle "forskuddsfavkturere", men valgte å gå tilbake til Tibber når de snudde på denne avgjørelsen. Alt i alt er vi fornøyd.
Styrer varmen i hele huset og elbillading gjennom appen, fungerer gull. 20% rabatt på smartlading av elbil er også helt topp.
Jeg betaler gjerne bitte litt ekstra for Pulse som måler strømforbruk i sanntid og appen til Tibber. Det gjøre både lading av bil, med eller uten smartlading, og bruk av strøm til forskjellige formål enkelt å planlegge. Generelt skiller det kun noen hundrelapper i året til det billigste alternativ, men da er som regel Pulse funksjon og app ikke med . I 2022 reduserte vi strømforbruket med 3500kw/t inkludert lading av elbil som vi ikke hadde forrige år.