Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den nye faktureringsmodellen til Tibber er en dårlig deal for kundene. Jeg har vært kunde en stund, men bytter nå.
Tibber er fremdeles helt i tet på funksjonalitet og brukervennlighet når det gjelder å spare strøm. Har ingen problemer med å forhåndsbetale den halve måneden men de burde nok vurdere å tilby gjennomfakturering og etterbetaling mot et høyere påslag i fremtiden for kunder som ønsker det.
Tibber har en God app Tibber har mange tilleggs muligheter. Tibber var oversiktlig og bra. Tibber har desverre bommet på sin nye forretningsmodell og blir derfor ett av landets verste selskaper per nå. Tibber har også ekstremt dårlig kundebehandling ved evt. feil etter den nye forretningsmodellen kom. Tibber = på konkursens rand om dem ikke retter opp feilen dem har gjort.
Har vært en meget fornøyd Tibber-kunde i mange år frem til nå nylig. God informasjon og godt produkt. Begge deler har falt betraktelig med ny fakturereringspraksis samtidig som informasjonsflyten har blitt betraktelig dårligere.
Firmaet har ikke likviditet og må låne penger av kundene sine for å opprettholde driften. Hvis de går konkurs taper du tusenvis av kroner du har forhåndsbetalt.
Jeg kan fint være bank for Tibber, de har den beste appen. De stjeler jo ikke penga, og da er jeg fornøyd.
Bye bye Tibber :-( Skal vurdere dere om dere endrer dere og ikke er så grådige. Om dere trenger penger, la være å betale lederne deres så høyt. Ingen fortjener de summe som er kommet frem....