Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Support er elendig. Har ikke tlf nummer å nå dem på... Var fornøyd kunde som mange andre frem til skuta sank.
Hei Eilif Så trasig å høre. Support er tilgjengelige på chat og epost: [email protected] hverdager fra 08.00 - 16.00. Du kan sende oss en melding i chaten direkte fra appen din - meldingen din går da rett inn til vår support team som hjelper deg så raskt som mulig. Ingen båt som er sunket 🤗 Mvh
Sparer strøm, balanserer forbruk. Kan ikke bli bedre. Skjønner ikke all sytingen over forskuddsfakturering - vi tapte jo ikke noe på det.
Lyver, dårlig kundeservice - ikke eksisterende faktisk Ingen fordeler - kun bakdeler. Styr unna - herved advart.
Hei. Så trasig at du opplever dette hos oss! Vi er veldig interessert i å høre Hva som er årsaken til at du opplever tjenesten vår slik. Send oss gjerne en henvendelse på [email protected] Vi som jobber på support har alltid fokus på å hjelpe våre kunder så raskt som mulig. Man kan kontakte oss på mail eller direkte i chaten i appen. Her er vi klar for å bistå hele uken t.o.m helg. Mvh Support
God kundeservice, kjapp respons og gir mye info for å spare strøm Anbefales. Sosiale medier har dessverre uretferdigvis ødelagt rykte til et godt selskap som ble skapt for oss.
Takk til Tibber for at dere hører på deres kunder og endret til det beste. Dere er et fantastisk og innovativt selskap som jeg kommer til å bli lenge hos. bare ikke Tabber dere ut igjen.
Gjennom den siste perioden med økte priser har Tibber sine smartfunksjoner spart meg for opp mot 1500kr i måneden. Tibber for alltid<3 Kunde siden 2017.
Når vi byttet til Tibber var det fordi de var fremoverlent og teknologisk frempå med løsninger og tilkoblede enheter. Dessverre hadde vi forventet at det skulle skje mer. Appen var bra, men her har det så godt som ikke skjedd noe utvikling av det visuelle, noen nye funksjoner har det jo kommet. En ting som virkelig plager oss med Appen til tibber er feil bruk av grafer. Vi har lagt til grafer på hjem skjermen på telefonen, for å kunne sjekke om strømmen er billig eller dyr 'nå', grafen som viser er knall, MEN det er total feil bruk av farger. Leser du grafen er grønn billig. Oransje er dyrt. Men når forskjellen er sju øre (fire prosent) mellom laveste og høyeste pris skal hele grafen ha samme farge, og den fargen bør samsvare med gjennomsnittsprisen over en lang periode. Vi byttet bort fra Tibber i perioden hvor de skulle "forskuddsfavkturere", men valgte å gå tilbake til Tibber når de snudde på denne avgjørelsen. Alt i alt er vi fornøyd.