Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da det ble klart at Tibber ikke har finanser til å drive i denne bransjen og at kundene skulle være bank var det en enkel beslutning.
Byttet med en gang de startet forskuddsbetaling. Hvorfor skal vi legge ut for strømmen mens andre ikke krever det?
Har hatt Tibber i litt over et år nå. Tibber har en veldig god og allsidig app. Der jeg styrer både lys, varme og ladding av el bil. Og det er gode muligheter å følge med på forbruk og priser. Men da Tibber nå er begynt med å ta betaling på forskudd, er det uaktuelt for min del og være kunde der lenger. Har vervet en del venner til Tibber, dette har jeg nå fått dårlige tilbakemeldinger på i senere tid. Så jeg vil ikke anbefale Tibber lengre. Om Tibber får orden på økonomien sin og slutter med forskuddsbetaling, så skal jeg vurdere og bytte tilbake til dei, om dei klarer å være konkurransedyktige.
Dårlig kundebehandlig, følger ikke lover og regler ifht oss forbrukere. Styr unna! Ikke vær banken til Tibber!
Tibber er god på app og pris, men forhåndsbetaling og totalt skivebom på beregninger ødelegger. Skal man forhåndsfakturere med 2-3-400øre pr kWh bør de også forskuttere strømstøtte for ikke å sende ut fakturaer på mange MANGE tusen. Ledelsen i Tibber har tydelig nok ikke hørt Kvitnes med «Evig eies kun et dårlig rykte». Takk for meg.
Helt uaktuelt og betale forskudd så byttet direkt og undersøkelse att kundene ønsket dette isteden bland kundene kan ikke vart stor.
Tibber leverer gode digitale løsninger, og stormen rundt faktureringen virker som en storm i et strømglass. Mange som ser ut p ikke forstå løsningen Tibber har valgt og hiver seg på i et klagekor uten å helt ha grunnlag for det. Hovedproblemet er de høye strømprisene, ikke Tibbers faktureringpraksis.