Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt uaktuelt og betale forskudd så byttet direkt og undersøkelse att kundene ønsket dette isteden bland kundene kan ikke vart stor.
Tibber leverer gode digitale løsninger, og stormen rundt faktureringen virker som en storm i et strømglass. Mange som ser ut p ikke forstå løsningen Tibber har valgt og hiver seg på i et klagekor uten å helt ha grunnlag for det. Hovedproblemet er de høye strømprisene, ikke Tibbers faktureringpraksis.
Har opp gjennom årene reklamert til mange for Tibber. Flaut i ettertid når de viste seg så useriøse. De var som bankenes Skandiabank, men som plutselig krever inn neste måneds avdrag på boliglånet uten forhåndakksept…. Ryk og Reis
Tibber var bra helt til de startet forskuddsfakturering. Da var vårt forhold over umiddelbart.
Flott løsning og app med elegant kobling av ulike løsninger i Appen. Håpløs endring til forskuddsfakturering.
Appen er helt super men forskuddbetaling falt ikke i god jord, å med en måneds prisgaranti holder ikke :( pluss at vi sparer penger på å bytte strømleverandør
Veldig fornøyd, føler meg sikker på at jeg betaler riktig pris pluss kr 39. Litt svak, og ikke minst sen, kommunikasjon i forbindelse med estimering av forbruk frem til forfall på fakturaen, men jeg forstår godt at de gjør det på denne måten for å sikre videre lave priser. Mange har tatt denne endringen negativt opp, men de forstår trolig ikke at de kun betaler for forbruket frem til forfall. De tror de må forhåndsbetale, og det er feil. Jeg er mer bekymret for aktørene som ikke tar tilsvarende grep, for de marginene må hentes inn et annet sted hvor prisen ikke er like transparent.