Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når har de kanskje norges beste strømapp, men der stopper det. Lykke til og hade bra Tibber.
de har gode løsninger liker app.men det betyr ingenting når de gjør kundene om til bank.strømstøtte må du ofte vente 1mnd på. Om jeg da får en voldsom faktura fra Tibber må jeg betale først og evt få støtte nesten 1 måned i etterkant
Perfekt leverandør etter min mening. Reduserte fakturaene med 70 % i forhold til tidligere leverandør.
Tibber har gode tekniske løsninger, men mange andre leverer nå også dette. Tibbers praksis med forhåndsfakturerering for å hjelpe deres likviditet og for av vi skal være bank for Tibber gjør at jeg sier opp avtalen.
Det starter så bra, men endte elendig. Fryktelig skuffende reise for et nytt selskap. De kunne like gjerne lagt ned om de ikke klarte å drive kundevennlig i dagens strømmarked. Heldigvis er det enkelt å bytte.
Heilt utrulig at dei i gjen kan kreve forskudd betaling.Har låge på ca 1000 kr mnd og våre kjempe fornøyd så kom strøm regning før desember på over 4000 kr,hvordan kan dei vite at eg bruke 4000 kr?blei så sint og skifta til nytt strøm selskap som ikke har forskudd betaling.Dei som svarer på mail kommer med angrerett skjema ingen svar på det du spør om. Har ikke tenkt å være en bank for tibber. Takk for meg og lykke til med å få nye kunder
Dårlig kundeservice og dyrt i forhold til i starten,