Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice og dyrt i forhold til i starten,
Ingen telefon - går ikke å ringe til dem, dette er for dårlig. Fakturere etterskuddsvis - men dette er bare halve sannhelten. Fikk faktura for november med forskuddsfakturering for halv desember i tillegg - og til en KWH-pris som er 2,5 ganger høyere enn dagens spotpris. Bytter selskap i dag. Takk for meg.
Har vært kunde hos Tibber I mange år og de var en pioner for oss strømkunder med sin geniale app og kundeservice. Tibber har nå store problemer med likviditeten og trist at de ikke gikk vekk fra stipulert forhåndsbetaling etter den store kundeflukten i September og Oktober. Tonedøvt at de fortsetter med dette og har selv brutt med Tibber i dag når jeg fikk et stipulert strømforbruk som var hinsides over normalt forbruk for Desember. Største feiltagelse min var å ikke bytte før, men trodde forhåndsbetaling tidligere i høst var et engangstilfelle helt til jeg leste mailen nøye. Nå har jeg byttet til Vibb som også har en grei app, null forskuddsbetaling og nettleie på samme faktura. Forbrukerrådet anbefaler strømselskap som opererer med etterskuddsfakturering med tanke på konkurs. Om det skulle skje med Tibber og kunden har forhåndsbetalt etter estimert faktura så er pengene muligens tapt.
En veldig lett app å følge med på. Får vite strømpris I nåtid. Får varsel når strømmen stiger.
Er kontantstrømmen og likviditeten til tibber på blåbærtur? hvorfor må det betales for estimert bruk 1 mnd i forveien? kjøss meg bak tibber. dere gjemmer dere bak tekniske problemer. fikk faktura for okt/nov + estimert forbruk i desember 2022.
Må betale på forskudd estimert på fremtidig forbruk, dette er for at de skal sikre selskapets likviditet grunnet usikker økonomi. Elendig kundeservice, man finner verken nummer eller e-post på hjemmesiden.
Overnight the ask 3 times more than my average consumption and pre paid. Hadde bra! I don't think the company will last more than a month..