Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig forhold til tibber. Hysteriet om forhåndsbetaling betyr ingen ting.
Her men ikke lenger! Var veldig fornøyd med avtalen når Tibber startet, men veldig misfornøyd med forskutteringen de startet med. Å få en regning på kr 10 000 i desember, på noe jeg ikke enda har brukt og kanskje ikke kommer til å bruke, er uaktuelt. Byttet leverandør idag!
Har forlatt Tibber pga krav om forskuddsfakturering med helt vill estimering av forbruk neste måned. Har prøvd å komme i kontakt med kundeservice for å høre hvordan siste faktura skal håndteres. Ikke villig til å betale for strøm jeg ikke skal ha fra de (forskuddet). Bare svada svar via nette og sendte i stedet e-post, men ikke fått svar på den enda (5 dager siden). Har valgt Vibb i stedet og tok heldigvis bare 2 dager å bytte, så raskt oppe med ny leverandør av strøm.
Mange løsninger som sparer strøm. Det er viktigere enn det lille negative med å betale forskudd. Et forskudd som jevner seg ut iløået av året.
Tibber gjør akkurat det de skal, videreselge strøm så billig som mulig, og hjelpe kundene til å bruke strøm på en mest økonomisk måte. Suveren app, og laststyring funksjoner. De forstår også at de ikke kan drifte ett firma som taper penger og har derfor tatt grep i form av forskuddsbetaling. Da slipper de å øke kostnadene for kundene😊
Men nå er det bare tull med Tibber. Å låne penger til en aktør som sier at de har problemer med å kjøpe inn strømmen har jeg litt problemer med. Minus at de ikke har gjennomfakturering. Pluss for god app.
Før var appen super god. Nå er den treig og dårlig og smartlading funker ofte ikke på rette tider. Nå tar det ofte ppp mot 1 uke før du får svar av kundeservice