Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Tibber
3.0
1 394 verifiserte omtaler

Tibber omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
1 394 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#73
Forferdelig
Tibber er rangert
#73 av 88 strømselskaper
51%
Middels
51% anbefaler Tibber
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 394 omtaler om Tibber

FILTRER OMTALER
638
64
50
132
510
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tibber
Tibber har 1 394 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dyrere enn forventet

Omtale av  Rikke S. R

Dyrt med påslag og månedlig fastpris, trodde man slapp dette ved å bytte til Tibber

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Tibber?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Vurdering

Omtale av  Unni A

Greie opplysninger, oversiktvisning av tabelllrimelig pris..

Genialt med strømmstyring

Omtale av  Thorbjørn

Med strømstyring sparer man penger og beholder komforten

Stort sett fornøyd

Omtale av  Jrgen K

Stort sett billig. Kun chat mulighet og det er veldig dumt.

Meget god leverandør av strømtjenester

Omtale av  Tommy A

Veldig fornøyd, har brukt Tibber i flere år og har ikke noe å utsette på Tibber. Selv i perioden med forskuddsfakturering valgte jeg å fortsatt bruke Tibber. Anbefaler alle denne leverandøren. Appen er fantastisk og egnet til å styre strømforbruket for å unngå høy nettleie. Jeg er ingen data ekspert men lurer litt på hvorfor de nå sier adjø til Philips Hue. Smarthjem for meg er et "must" PS! At tibber sier adjø til Philips Hue betyr ikke at lys, varme m.m. fortsatt ikke kan styres vila Apple Home appen. Takk til Tibber for en utmerket app som sparer meg penger og nettleie

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Blir dårligere og dårligere/dyrere

Omtale av  Alexander S

Den gang markedsledende, nå sliter de med å henge etter i utviklingen og smarttilbud til sine kunder. Fikk nylig melding om at de bare kutter støtten for Hue, som er en sentral del av smarthuset (lys, temperaturer) fordi de ikke gidder bruke penger på dette lenger… da er det på tide å bevege seg mot ett bedre alternativ, for Tibber er ikke lenger i front…

Svar fra Tibber
03.11.2023 08:06

Hei Alexander Årsaken til at vi kutter ut Phillips Hue er at majoriteten av kundene våre ikke bruker integrasjonen i Tibber appen, men benytter styring av sitt Phillips Hue system i Hue appen. Det har ingenting med at vi ikke gidder 😁 Ha en strålende dag!

Nyttig

Omtale av  Jon S

Enkelt, greit, oversiktlig og mange poeerapps som lar deg spare penger

Tibber har 1 394 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tibber mener
Har tilegnet profilen
Tibber deltar på Bytt.no

Tibber har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Tibber besvarer omtaler

Tibber har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Tibber henter ikke inn tilbakemeldinger

Tibber benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR