Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Plutselig omlegging til forskuddsfakturering gjorde at vi byttet til Vibb i stedet. Veldig synd for jeg digga appen og konseptet før omleggingen til forskudd.
Alltid fornøyd med Tibber. Ny faktureringsmetoden er et lite problem som Tibber forsøker å løse. Så er det egentlig ingen problem akkurat nå. Bruk Tibbers app. Det er mest fornuftig sparetiltak!
Synes klagestormen minner mest om en gjeng babyer som vil ha, vil ha, uten å betale noe som helst. Synes smartstyringen til Tibber fungerer helt utmerket sammen med Futurehome.
Ikke villig til å forskuttere For en halv mnd.I disse tider bli dette feil.stor konkurranse
Jeg skal bytte. Jeg liker ikke forhåndsbetalt ordning.
Ja, grepet om DELVIS forskuddsfakturering var irriterende, og dessverre uoverkommelig for noen. Det er ikke ensbetydende med at vi som kunder er bank for Tibber. For min del betaler jeg 50% etterskuddsvis og 50% forskuddsvis. Det skulle sånn omtrent gå i 0? Altså er jeg IKKE bank for Tibber. Å spå strømmarkedet har vist seg så godt som umulig, så at estimatene har slått feil ut burde fornentes. Forrige måned var for høy, og desember er skivebom andre veien for min del. Nå kommer heldigvis muligheten til å justere selv. Tibber sine løsninger for smartstyring har jeg ikke sett hos andre. Jeg slår snittprisen med 10-20% hver måned takket være disse. Verdsett et litt nyskapende strømselskap fremfor å hive deg på hylekoret. Ikke tro at du ikke betaler for at strømselskapet ditt er bank for deg.
Jeg var tidlig ute og blant de første som ble tibberkunde høsten 2018. Syntes konseptet med å hjelpe folk med strømsparing var utrolig kult, og har dratt nytte av de smarte løsningene ved å flytte en god del strømforbruk til de billigste timene. Flere andre har også blitt kunde fordi jeg har snakket varmt om dem. Tibber har til og med stillt opp på debatten på NRK og kritisert andre strømselskaper for å ha uoversiktlige avtaler. De utgav seg for å være et strømselskap som er noe nytt og ikke tuller slik som de andre. Så kom den store skuffelsen. På urimelig kort varsel skulle de starte å forhåndsfakturere kunder. Dette er dårlig forretningsskikk og et stort løftebrudd ovenfor kundene. En slik forhastet avgjørelse tyder på at noe er alvorlig galt med økonomien og styringen hos tibber. Skulle de gå konkurs, vil kundene tape forskuddsbetalte penger. Og strømmen er ikke akkurat billig nå om dagen. 25 desember er risikoen over for min del. Da er jeg kunde hos vibb. Strømprisene henter jeg direkte fra nordpol, slik at jeg kan fortsette å flytte strømforbruk til de billigste timene på samme måte. Anbefaler de som ikke har kommet seg vekk fra tibber enda å gjøre det samme. Ønsker tibber en god jul og et godt nytt(konkurs?)år. Einar