Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt Tibber i noen år og vært superfornøyd, men han som fant opp den nye faktureringsmodellen burde få sparken.... Greit nok at de ville ha estimert forskudd på 14 dager, men når det estimerte forbruket blir satt nesten 3 ganger så høyt som faktisk forbruk og man derfor får en tilleggsregning på over kr 9000,-, ja da er det noe galt.... Ikke har de avtale om å få nettleie på samme faktura, så da må man vent 3-4 uker før man får igjen strømstøtte fra nettlevrandør... Dette har flere andre selskap, så da var valget enkelt :-)
Appen og muligheten for strømstyring etter pris er veldig bra, men konkurrentene er i ferd med å innhente forspranget. API for strømpris er veldig kjekt, men mangler nettleien.
Jeg er en privatkunde, ikke en bank tjeneste for Tibber. Kanskje på tide på skifte virksomhet
Endrer vilkår på kort tid, forskuddsfakturering...
I utgangspunktet veldig fornøyd, men så kom de med forskuddsfakturering få dager før innføring. Fullstendig useriøst. Ikke lærte de av de heller, for måneden etter var forskuddsfaktureringeb skrudd kraftig opp. Dette tyder på en svært stresset økonomisk situasjon, og jeg tenker ikke å la min forskuddsbetaling evt. gå i dragsuget. Kort og greit: dette er strømselskapet som gikk fra «det joviale hyggelige strømselskapet» til versting.
Da det ble klart at Tibber ikke har finanser til å drive i denne bransjen og at kundene skulle være bank var det en enkel beslutning.
Byttet med en gang de startet forskuddsbetaling. Hvorfor skal vi legge ut for strømmen mens andre ikke krever det?