Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har anbefalt Tibber til mange venner og kjente iløpet av de siste årene. Med de siste måneders endringer hvor man kunden i praksis bærer Tibbers kredittrisiko kan jeg ikke lenger stå inne med den anbefalingen. Styr unna. Bra app, dårlig praksis.
Gode, innovative løsninger. Men dårlig score på kommunikasjon og informasjonsflyt. Forskuddsbetaling fungerte nok ikke som tiltenkt .... forståelig nok.
Etter at de begynte med forskuddsvis faktura har vi stadig bedt om å betale dobbelt opp, både for hva som er brukt og mer enn det som forventet å bruke. Elendig håndtering fra Tibber, jeg ønsker ikke å være gratis bank for Tibber. Bytter nå til en annen leverandør.
Alt fungerer som det skal! Strålende teknisk løsning.
Jeg bruker Tibber for de leverer en ryddig og oversiktlig tjeneste til en helt grei pris. Selv så gidder jeg ikke sitte dag ut og dag inn foran PC og surfe etter døgnets beste tilbud... Det lar jeg Tibber folka få gjøre, for dette mener jeg de har greie på... Det ble en liten stjerne ned for siste dagers oppmerksomhet med forskuddsbetalin, men regner med at den siste stjerna snart er tilbake bare Tibber får orden på tilbudene til oss forbrukere.
Estimerte 1300kr mer en hva det egentlig kostet på 14 dager, hele regningen for 1 måned var på 700kr og de sendte faktura på 2000kr hvor 1300kr var estimert for de neste 14 dagene. Måneden før estimerte de 800kr for mye som ble trukket på denne fakturaen. Virker som de estimerer ekstra høyt for å tjene penger/renter på kundene sine
Eneste som trekker ned litt, er at appen var bedre før den siste oppdateringen. Forstår at folk får det litt opp i halsen at faktureringsmodellen ble byttet, spesielt med de sinnsyke prisene man har nå, men hugs at det er ikke snakk om forhåndsfakturering. Når man betaler rekningen den 15. i måneden har man bare betalt forrige måneds bruk samt det stipulerte forbruket mellom 1. til 15. i inneværende måned.