Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eneste som trekker ned litt, er at appen var bedre før den siste oppdateringen. Forstår at folk får det litt opp i halsen at faktureringsmodellen ble byttet, spesielt med de sinnsyke prisene man har nå, men hugs at det er ikke snakk om forhåndsfakturering. Når man betaler rekningen den 15. i måneden har man bare betalt forrige måneds bruk samt det stipulerte forbruket mellom 1. til 15. i inneværende måned.
Det eneste Tibber må gjøre for å redde omdømmet sitt er å droppe forskuddsfakturering 100%. Det å gi kunden mulighet til å justere er fortsatt ikke godt nok. Jeg har ingen problem med å betale, men jeg er i mot Tibber sin faktureringsmodell og vurderer å bytte leverandør nå. Så lenge Tibber forskuddsfakturerer, bruker de kundene sine som bank uansett hvordan de bortforklarer det.
Bra app og løsninger. Men ikke aktuelt å være kunde etter høstens endring i fakturering.
Perfekt. Tilnærmet null påslag, og smarte funksjoner gjør at vi sparer langt mer enn gebyret på 39 kr hver måned. Synd for de mindre begavede at de ikke forstår sitt eget beste og mener de er Tibbers bank når de betaler på forfallsdato. Synes det var et flott tiltak av Tibber for å holde påslaget nede, men folk flest vil kanskje også at bankene skal ha sitt.
Bra app og smarthus integrasjon som gir stor strøm besparelse. Ryddig med bare et produkt. Betaler heller «forskudd» enn å betale mer.
Ikke interresant å være banken til Tibber. Byttet straks de innførte forskuddsbetaling. Elendig kundebehandling.
Var kunde hos Tibber i to år, men har nå byttet til en annen strømleverandør som også virker å være rimeligere. Nei, her gikk dere på en smell, Tibber.