Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og innholdrik app med bruk av pulsmåler. Den skal jeg beholde, men med Tibber får du IKKE alt på en faktura og man må betale syke summer og få tilbake en eventuell strømstøtte i etterkant. Dette på toppen av forskuddsbetaling på usannsynlige summer????! Bytt.
I løpet av flere år har Tibber opparbeidet seg et rykte i forhold til en rekke kriterier. Nå river de ned alt dette på noen uker med å fakturere forskuddsvis. Da er det bare å starte på nytt med en annen. Dessverre vil da ikke dingsen jeg kjøpte til AMS måleren fungere mer. Hilsen skuffet kunde
Forskuddsbetalingen/den nye forretningsmodellen til tibber, i tillegg til at de ikke gjennomfakturerer, gjør at jeg ikke lengre kommer til å være strømkunde hos dem. Synes forskuddsbetalingen er veldig umusikalsk da det ikke er noen andre strømselskaper som benytter seg av denne metoden på spotpris. Den nye forretningsmodellen gjør at strømregningen er mer uforutsigbar da man ikke aner hvor mye man må forskuddsbetale og om dette dekker det forbruket man kommer til å ha. De pleier å treffe sånn ca på antall kwt, men spotprisen er i hytt og gevær og derfra umulig å vite om det stemmer.
Forskuddsfakturering gjer at eg velger bort Tibber. Ellers greit fornøgd med Tibber. Med prisene vi no erfarer så vil forskuddsinnbetalingen bli flere tusen. Om Tibber går konkurs (Trur det er ganske sannsynlig) så vil kunden tape forskuddsinnbetalingen.
Pga forskuddsfakturering har jeg byttet leverandør.
Meget fornøyd med Tibber. Deres analyse over strømpris og mitt forbruk ser ut til å stemme veldig bra. Har ingen behov for å skrike høyt da jeg betaler etter at strømmen er brukt. Meget fornøyd med effektbalansering ved hjelp av styringen de har av elbil laderen.
Since they change their billing system, I received over estimated bills and in December it went to the roof. I've asked them to review their estimation and received as an answer that if I don't like it, I can leave... I think that they have issues and prefer to see their customers to leave. It's sad because their app is quite good and their system works quite well. But it's becoming to expensive. I'll use a classic program.