Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Since they change their billing system, I received over estimated bills and in December it went to the roof. I've asked them to review their estimation and received as an answer that if I don't like it, I can leave... I think that they have issues and prefer to see their customers to leave. It's sad because their app is quite good and their system works quite well. But it's becoming to expensive. I'll use a classic program.
Tibber hjelper meg å bruke strøm når den er billigst. Uheldig at det er forskotsbetaling, men dersom det er overskot, vil dette bli trekt frå neste faktura. Totalt summert er Tibber blant dei billegaste når eg ser på sluttkostnad over tid. Når eg ser på smart strømbruk, og brukeropplevelsen av app er eg ikkje i tvil om at dette er eit svært godt valg. Trur mange som har bytta kjem til å oppdage dette utover vinteren.
APP som er veldig bra. Gir god oversikt og kontroll over billigste strømmen
Forskuddsbetaling i trange tider! Selskapet mangler likviditet. Bruker kunden DEG som bank for å overleve. Styr unna!
Jeg gikk over til Tibber i sin tid på grunn av Pulse og god integrering med Home Assistant. Nå har den mest ustabile integreringen i hele HA-universet og er ikke lenger billigst på strøm. Supporten har blitt verre og verre for hver gang jeg bruker den og følelsen av å være "litt annerledes" og stoltheten av å støtte en underdog er nå byttet med ren skam - etter den nye faktureringsordningen. Jeg kan ikke lenger forsvare abonnementet overfor familien. Hadde de gått tilbake på tjuvlånet og sørget for en solid og forbedret HA-integrasjon, så ville jeg nok blitt værende med Tibber, men nå er det slutt. Jeg vil ikke sitte med regningen den dagen selskapet bikker under.
Enkel oversikt og god styring med enkle tiltak. Har koblet flere panelovner, elbillader og temperatursensorer i tillegg til Tibber Pulse.
Ønsker ikke å være bank for Tibber!!!! Bytter til annen leverandør som er til å stole på.