Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fint og flott med strøm til spotpris. Men, bare rot i overgangen til fakturering for estimert forbruk. Appen sier det er betalt inn for estimert forbruk, men sure tekstmeldinger sier noe annet. Så får jeg beskjed at det er valgfritt å betale inn estimert forbruk, men så er det plutselig ikke valgfritt allikevel. Irritasjonen er at det tok 4 dager å endelig komme i kontakt med kundeservice, som gir en ullen og merkelig forklaring uten at jeg ble noe klokere. Sitter igjen med inntrykk at de har null oversikt. Det stuntet der er det dummeste de har gjort. Jeg bytter strømleverandør!
Holdt på å dø da de skulle ha en og en halv månder betaling. Bytta med en gang
Hentet meg inn igjen som kunde uten mitt samtykke. Virker ikke som de har kapasitet til å ta seg av kundene slik de burde. Brukte over en uke på å svare på en henvendelse hvor det hastet med svar.
Forandrer reglene midt i kampen. Fikk fet regning.
God app som har blitt MYE dårligere. Priser som ikke lenger er konkurransedyktige. Forsikringer om rene strømprodusenter ikke lenger tilgjengelig. Virker som et bra selskap drevet av entusiaster til å ha blitt nok en kynisk profitt-maskin. Veldig triste greier.
Er utrolig fornød med Tibber.. Smartladning fungerer som bare det, og har spart meg endel penger. Utroligt at man ikke velger Tibber som leverandør av strøm...:-O, men velger og gå bort fra dem, når man bare betaler på forskudd kun 14 dager.. Jeg er i hvert fall MEGET fornøyd med dem, og kommer til å benytte av dem i overskuelig fremtid.
I går fikk vi vår faktura for oktober som måtte komme lenge siden i begynnelsen av månaden.Så det står strømforbruket + estimert strømforbruk fra 01.11 til 14.11.Vi har brukt strøm for ca 200 kr for denne perioden men i følge Tibber vi er brukt 740 kr...Jeg vet at vi skal få pengene tilbake men det er ikke poenget..Tibber vi er ikke deres sponsor og kanskje alle andre som betaler..Vi bytter dere snart !