Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tibber var til å begynne med et frisk pust. De hadde en god strømavtale, de var innovative med appen sin og gode integrasjonsmuligheter. Så har noe skjedd det siste året som har snudd bildet totalt. Appen deres har gått fra å være best til å bli midt på treet med hangups og integrasjoner som ikke fungerer ordentlig. Men det som gjør at de nå mister meg som kunde er at kundeservicen deres har blitt helt absurd dårlig. Fra å tidligere få svar på henvendelser i løpet av noen timer er de nå oppe i en uke før forventet svar. Og når du først får svar går denne på chat og det går gjerne flere timer mellom hver respons i samme chat. Det kan derfor fort gå flere dager å få løst en sak. Jeg sitter mye heller 30 minutter i telefonkø enn å holde på med dette tullet.
Håpløs kundeservice. Ingen telefonnummer. 2-3 dager å vente på svar i appen.
Bra servise. Gode tilbudt. Lett å få oversikt over forbruk og hva det koster.
De gjør ingenting av det de sier. Ikke hjelper de til med problemer.Ikke sender de utstyr de skal sende . Ikke svarer de på mail eller spørsmål. Styr unna.Etter 1 mnd igjen hos tibber har jeg nå vibb. Mye enklere. STYR UNNA..
Ikke verv noen til tibber! Etter to år så stjeler dem bonusen din om du ikke rekker og bruke den. Kundeservice(som du ikke kan ringe til) viste til en epost jeg aldri har fått og at det står noe om det i appen som man må lete langt etter. Nå flytter både jeg og mine vervede venner over til seriøse aktører som ikke gir med den ene hånda og tar med den andre.
Veldeig bra selskap,men ikkje godt nok,for det er ikkje kundeservis og få snakke med,berre sende mail eller chat,det er ikkje noko god reklame tykkjer eg.
Lett og oversiktlig i en meget god app. Enkelt å følge med når strømmen er dyr/billig.