Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært fornøyd tidligere med forutsigbarhet i å kunne følge med i appen. Med det nye estimatet får jeg plutselig skyhøye regninger. Styr unna! Takk for meg!
Ble ikke kunde her for å bli forhåndsfakturert hver måned! Svært skuffet, byttet til Vibb
Forstår lite av dette forskuddet som som skal betales. Forskuddet blir satt unormalt høyt. Det blir feil å låne penger av kunder for å kjøpe strøm. Ufattelig at at det gjøres på denne måten. Tror dette er slutten på Tibber om ikke så lenge.
Var fornøyd kunde,syntes appen osv var bra og også integrasjonen av diverse smart objekter… så kom forskuddsbetaling med et helt horribelt estimat. Nå skal jeg bytte.
Tibber hadde vært greit så lenge de ikkje hadde Forskuddsbetaling. Når ting er så ekstremt dyrt så hjelper det ikkje å få forskuddsbetaling, spesielt ikkje no i juletider.
Bytter fra Tibber på grunn av endring i faktureringen. Dett blir vanskelig for meg å ha kontroll på strøm faktura. Skal jeg bruke masse tid på å regne ut hver mnd. hvor mye har vi betalt og hva var forskuddsbetalingen forrige mnd på osv... Anbefaler alle til å bytte når Tibber skal holde på med dette.
Har hatt Tibber i litt over 2 år nå, og er førnøyd med det. Opplegget med menyen og informasjon er bra. Det er litt synd med forskudsvis betalingen, men det kommer i retur på neste regning.. Har vert i kontakt med kundeservice og fikk forklaringen på hvorfor det ble gjort endringer. Og under bestilling av tilleggsprodukt..