Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forstår lite av dette forskuddet som som skal betales. Forskuddet blir satt unormalt høyt. Det blir feil å låne penger av kunder for å kjøpe strøm. Ufattelig at at det gjøres på denne måten. Tror dette er slutten på Tibber om ikke så lenge.
Var fornøyd kunde,syntes appen osv var bra og også integrasjonen av diverse smart objekter… så kom forskuddsbetaling med et helt horribelt estimat. Nå skal jeg bytte.
Tibber hadde vært greit så lenge de ikkje hadde Forskuddsbetaling. Når ting er så ekstremt dyrt så hjelper det ikkje å få forskuddsbetaling, spesielt ikkje no i juletider.
Bytter fra Tibber på grunn av endring i faktureringen. Dett blir vanskelig for meg å ha kontroll på strøm faktura. Skal jeg bruke masse tid på å regne ut hver mnd. hvor mye har vi betalt og hva var forskuddsbetalingen forrige mnd på osv... Anbefaler alle til å bytte når Tibber skal holde på med dette.
Har hatt Tibber i litt over 2 år nå, og er førnøyd med det. Opplegget med menyen og informasjon er bra. Det er litt synd med forskudsvis betalingen, men det kommer i retur på neste regning.. Har vert i kontakt med kundeservice og fikk forklaringen på hvorfor det ble gjort endringer. Og under bestilling av tilleggsprodukt..
En faktura som består av 2800,- strøm november og 6300,- i forskuddsbetaling for 01.12 til 14.12 aksepterer jeg ikke fra en leverandør. Her låner jeg penger til selskapet uten å tjene på det, og taper alt ved en konkurs. Byttet akkurat på mobilen. Full smartpakke er tilgjengelig hos annen leverandør med etterskuddsbetaling til samme pris. Tar 50 sekunder.
Tibber driver og forandrer kontrakter og fakturering hele tiden. Nå har de forskuddsbetaling og fakturaene er helt ville. Jeg bytter til et annet selskap i dag. Slik behandling finner jeg meg ikke i.