Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
har vært kunde i tibber i 2 år. Er ikke en aktiv kunde men sjekker appen litt for å se strømforbruk. har stort sett vært fornøyd, selv om jeg gjerne skulle fått strøm og nettleie på 1 faktura. de har alltid kalt seg selv et uvanlig strømselskap som passer på kunden. det kan vi vell nå bekrefte at ikke stemmer. et HELT VANLIG STRØMSELSKAP spør du meg. Men for 1 mnd siden fikk jeg en mail som snudde hele inntrykket mitt på hodet. måten de endrer avtalevilkår på dagen er helt hodemist og ikke minst ulovlig. direkte brudd på avtalevilkår og ulovlig i dette land. kontaktet kundeservice for 2 uker siden og har fortsatt ikke fått svar, helt vanvittig at det skal ta to uker å får svar på enkle spørsmål. fikk omsider bekreftet at forskuddsbetalingen skal være til minimum ut nyttår av kundesenteret deres, da byttet jeg selskap for godt! styr unna om du ikke ønsker forskuddsbetaling.
Grunnen til at jeg bruker Tibber er den tekniske løsningen. I 2019 uten tibber hadde jeg et forbruk på 27000 kw. Gikk over til Tibber i januar 2020. Har automatisert det meste når det gjelder oppvarming, vann og lading av bil. Ser ut som forbruket for 2022 vil bli ca 16000 kw. Det er denne besparelsen jeg er superfornøyd med. Ikke minst for det Tibber gjør dette automatisk og enkelt for meg.
Tibber var best. Rask service, god app og grei pris. Så kom de med den ulovlige lyninnføringen av forskuddsbetaling. Andre selskaper klarer fint å ha etterskuddsbetaling.
Vi var veldig fornøyd til de med altfor kort varsel skulle ha forskuddsbetaling og bruke kundene som bank. Ikke vil vi betale på forskudd og ihvertfall ikke bli informert om nye betingelser på så kort tid, så løsningen ble å bytte selskap, dessverre ikke noen app, men med to i huset når barna ikke er hjemme klarer vi å spare der vi må.
29 sep var en trist dag. Jeg har nesten hatt tibber siden oppstarten. Appen er fantasisk, kanskje noe av det beste på markedet, men 29sep så valgte de å endre til forskudsbetaling med 2 dagers varsel... forferdelig kundebehandling. Hadde de gått tilbake til sånn de hadde det, da hadde jeg kommet tilbake med engang, dette fordi appen er fantastisk
Byttet da de ønsket på få dagers varsel at vi kundene skulle være «banken» dems! Elendig kundebeh og kommunikasjon til kundene. Men de er flinke til å purre hvis man går ett par dager over tiden på betalingsdatoen, der er kommunikasjon FRA dem perfekt!
Meget fornøyd etter bytte til Tibber. Vanskelig å si om det bare er Tibber eller om det også er utetempraturen, som har bidrat til å redusere forbruket med ca 30% siden 2020.