Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
29 sep var en trist dag. Jeg har nesten hatt tibber siden oppstarten. Appen er fantasisk, kanskje noe av det beste på markedet, men 29sep så valgte de å endre til forskudsbetaling med 2 dagers varsel... forferdelig kundebehandling. Hadde de gått tilbake til sånn de hadde det, da hadde jeg kommet tilbake med engang, dette fordi appen er fantastisk
Byttet da de ønsket på få dagers varsel at vi kundene skulle være «banken» dems! Elendig kundebeh og kommunikasjon til kundene. Men de er flinke til å purre hvis man går ett par dager over tiden på betalingsdatoen, der er kommunikasjon FRA dem perfekt!
Meget fornøyd etter bytte til Tibber. Vanskelig å si om det bare er Tibber eller om det også er utetempraturen, som har bidrat til å redusere forbruket med ca 30% siden 2020.
Veldig gjennomarbeidet og omfangsrikt univers for strømstyring og strømsparing, bekymringsfrie strømrpiser
Fikk e-post om endring av betalingsvilkår med alt for kort varsel. De skulle starte å forhåndsfakturere. Når jeg prøvde å ta kontakt samme dag, så var det ikke mulig å få kontakt med dem. På nettsiden var det ikke mulig å finne telefonnummer, ingen e-post, ingen mulighet for å registrere sak. Kun en henvisning til statisk FAQ. Dagen etter fikk jeg registrert sak, men fikk ikke svar. Endte med at jeg byttet strømleverandør. + Tibber har fin app. - Behandler kunder dårlig - Bryter loven og endrer betalingsvilkår som de selv ønsker For meg som kunde, så virker det hele som et selskap med dårlig økonomisk styring og mangelfull forståelse av kundene sine.
Jeg var fornøyd med Tibber frem til de kom med den nye faktureringsordning. Har bestemte meg verken om å betale forskuddsbetaling eller videreføre kundeforholdet hos Tibber. Kommer tilbake dersom blir som før.
Får ikke alt på en faktura og denne er heller ikke oversiktlig. Apen er dog grei.