Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde lenge og har gitt Tibber mange nye kunder etter verving. Men nå føler jeg ikke så stolt av å vise folk hva Tibber er og står for. Ble skuffet over den siste meldingen vi har fått. Nå vurdere jeg å bytte selskap hvis Tibber ikke snur om dette fort. Det er mange selskaper ute som fortsatt vil ha betalt etterskuddsvis.
Et useriøst strømselskap som tar seg plutselig forskuddsbetalt fra kunder! Med bare 2 dagers varsel! Noe som ikke er lov i følge forbrukertilsynet! I tillegg til det, er de dyre på strøm i forhold til konkurrenter. Det drøyer ikke lenge før de er konkurs slik de holder på og da taper kundene sine forskuddsbetalte penger! Så bytt til et annet strømselskap, før du taper dine penger!
Var kjempefornøyd med tibber, helt til de gjorde kundene sine til bank, fordi økonomien dems går dårlig, ikke umulig økonomien er så dårlig nå at de går konk...
Har lenge vært fornøyd med Tibber, helt til den sjokkerende e-posten ramlet inn. Å kreve forskuddsbetaling med en dags forvarsel er uaktuelt. Ha det bra Tibber.
Har akkurat byttet til Tibber, men etter siste kreative måte med forskudd, skal jeg snarest bytte fra Tibber. Blir for dumt det dem innfører for min del!
Appen har vært helt grei. Nå krever de å låne penger fra kundene sine. Dette er helt uaktuelt. Den nye avtalen kom i tillegg på to (2) dagers varsel. Ikke til å stole på.
Likte selskapet fra starten men nå skilles våre veier. Kan ikke på en dag skifte betalingsløsning.