Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode tjenester som de burde solgt utenom strømsalg da de tydeligvis ikke klarer det fordi de må benytte seg av forhåndsbetaling…
Tibber har ingen chat, bare faste svar på spørsmål! De har ikke telefonnummer!!! Direktemail adressen finnes ikke ifølge svarmelding Elendig!!! De
Spottpris er spottpris,bra app .grunn til bare «4» fra meg er forskuddsbetalingen,ble tøft for de som ikke forutså dette.+fabelaktig app, spart mye penger på å bruke den.-Mangler oppdatert gjennomsnittspris pr mnd.
Som pluss kunde må man be om å få utbetalt overskudd, det godtgjøres ikke for lånte penger og det spørres ikke om det er greit for forbruker. Når man bestrider en forskudd faktura som er urealistisk på pris pr kwh og mengde, samt kommer med løsningsforslag! Ja da unnlater man å svare selv på purringer. Deretter flytter man kunde uten samtykke eller varsling ut av tibber. Må bare fraråde tibber på det sterkeste og det er mange andre strømselskaper med gode apps og mer profesjonell håndtering av kundene.
Tibber var først ut og overlegene teknologisk, har desverre blitt hentet inn av sine konkurrenter. Når man attpåtil får endringer i avtalen med ulovlig kort varsel og forhåndsfakturering var det enkelt og skifte leverandør. Kanskje burde de slutte og selge strøm og forholde seg til smarthus løsninger?
Liker Tibber Pulse som viser forbruk, og appen er oversiktlig.
Rydd opp i faktura rotet, og reis deg på nytt som folkets innovative favoritt! Dere vet godt hva som skal til, og ikke legg ansvaret på kundene om å gjøre egne endringer/valg av estimert forbruk på egen faktura. Her må dere virkelig dra alle under samme kam igjen så vi kan starte på nytt. Jeg vil absolutt vurdere å komme tilbake når estimert forbruk på forskudd er borte.