Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Så debatten på TV om strømpriser og fant ut jeg skulle sjekke ut litt mer. Når jeg så tibber kun har 1 øre påslag på kwh-prisen, trodde jeg dette var gode greier. Det jeg reagerer på er for det første at jeg nå har høyere pris pr kwh, men enda merkeligere at jeg har utleie med egen måler, strøm er bestilt til hoveddel og utleie, men jeg får to forskjellige priser for samme periode på faktura. En faktura på flest kwh er på 69,xx øre pr kwh, mens den for utleiedelen med færrest kwh har fått pris på 67,xx øre pr kwh. Hvordan er det mulig?! Jeg har foreløpig ingen god erfaring med tibber... Kjenner jeg er fristet til å gå tilbake til min forrige leverandør, men vil gjerne høre forklaringen fra Tibber på dette. Billigere er dere i hvert fall ikke. Siste faktura jeg mottok fra Lyse i Rogaland var godt under kwh-prisen til Tibber. Hva er årsaken til forskjellig pris på 2 målere i samme hus for samme periode Tibber??
Hei!:) Strømprisen varierer time for time hele døgnet, og det samme gjør forbruket ditt. Enkelt forklart beregnes fakturaen din basert på: Forbruk x strømpris innenfor en gitt time. For at ikke fakturaen skal bli veeeldig lang med over 700 linjer har vi forenklet den til å vise forbruket ditt x gjennomsnittlig timepris. Om du ønsker å vite hvor mye strømmen har kostet deg innenfor en gitt time kan du finne dette i Tibber-appen under Analyser - Forbruk - Detaljert graf. Her kan du se forbruket ditt og kostnad time for time, dag for dag og måned for måned. Siden fakturaen baserer seg på ditt konkrete forbruk x pris i en gitt time vil din gjennomsnittspris kunne avvike fra utleiedelen som du nevner over. Som kunde i Tibber betaler du det samme som oss for strømmen du bruker. Ingen skjulte påslag eller lokkepriser :) Vi følger Nord Pool spotpris time for time og og det er prisen for inneværende time som vises i Tibber-appen. Mange aktører viser en gjennomsnittspris for dagen og vil dermed avvike fra timesprisen. Andre selskaper viser kanskje en tidsbegrenset kampanjepris. Så husk å sammenligne avtalene!:) Ta gjerne kontakt med oss i chatten i appen vår, så kan vi hjelpe deg med sammenligning og forklaring av pris i ulike avtaler! :) Mvh Camilla - Tibber
Veldig fornøyd med appen til Tibber, sammenkoblet til Sensibo, elbillader osv
Sliter med å få lagt til apper i tibber appen. Hjelpen må bli betre.
Selv om Tibber ikke er blant de billigste, er jeg for smarte løsninger og enkel oversikt via mobil som hjelper meg å redusere strømforbruket når prisen er høyest. Det gir vel så stor besparelse.
For å ikke nevne at prisen er meget god er den enkle appen laget for å gi deg innsikt i hva strøm koster til en hver tid. Har du smartenheter i hus er det godt sansynelig at tibber appen kan integrere disse enhetene. Kundeservice er kjappe og flinke.
Har hatt Tibber i et halvt år og er veldig fornøyd. Appen er veldig enkel og lar deg se forbruk, "power-ups" og faktura lett og enkelt. Andre strømselskaper føles ut som steinalderen i sammenligning.
Strømprisen viser seg å være høyere en Elvia hvor jeg var. I tillegg skulle de sørge for bytting, men jeg er blitt fakturert i nettbank av to selskaper i to måneder. Ingen kundeservice å ringe for å rette dette. Jeg takker for meg og bytter til mitt gamle selskap. Regningene er høyere hos Tibber enn hos Elvia.
Hei, Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med Tibber. Det kan være vanskelig å finne ut av forskjellen på alle de ulike strømavtalene som finnes der ute, hva som lønner seg og hvordan man kan vite om den avtalen man har er den beste. Vårt kundeservice-team bistår mer enn gjerne med sammenligning av avtaler og andre spørsmål du måtte ha rundt det slik at du kan være sikker på at den avtalen man har er den beste. Tibber tilbyr pr i dag ikke gjennomfakturering (strøm og nettleie på samme faktura) så det er trolig faktura fra nettselskapet ditt du har mottatt i tillegg til strømfaktura fra oss. Kundeservice sitter klar for å svare deg på spørsmål i chatten vår i appen eller på nettsiden vår. Du når oss også på mail. Du er hjertelig velkommen tilbake til Tibber når du måtte ønske det :) Mvh Camilla