Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vært kunde i 4 år hos Tibber, aldri vært annet enn fornøyd. Byttet derimot på dagen til lokalt selskap når estimatet på desemberforbruket kom. Fører til 5000 mindre å handle julegaver for.... Prisen på estimatet er høyere enn Tibbers estimerte pris i egen app av en eller annen grunn, selv om forbruksestimat stemmer forøvrig. Forskuttering av både synset pris og strømstøtte er uinteressant for vår del. Har mistanke om at likviditet nå er så lav, at det kun er snakk om tid før dette selskapet går dukken.
De varslet forhåndsbetaling med 37 timers frist ikke 14 dager. De lurte bevisst kunder til å endre forfallsdato så langt ut i mnd som mulig for å kunne få mest på forskudd. De tilbyr ikke telefonisk kontakt. De lager ikke automatisk sluttrekning når du sier opp. De svarer ikke selv om de nylig har ansatt mangen medarbeidere. De spanderte helgetur til Sverige på alle ansatte, etter de startet med forhåndsfakturering.
Veldig fornøyd med Tibber, også etter at de kom med den ordningen om forskuddsbetalingen. Elsker også appen som er veldig brukervennlig og hvis du bruker den riktig er den absolutt en stor hjelp til å spare på strøm (og penger). (!) Denne ordning: å betale en estimert forskuddsbetaling, er helt vanlig i de fleste land i Europa og andre land rundt i verden. Strømselskap er ikke banker!
Når det finnes selskap med både lik og mindre påslag som ikke har månedsavgift beholdt jeg Tibber fordi jeg likte appen og selskapet som innoverte. Men nå har flere selskap kommet opp, og forskuddsbetaling var dråpen som gjorde at jeg valgte å bytte.
Lave strømpriser, god oversikt i appen over når strømmen er billigst.
Mistet tilliten til Tibber, vurderer å bytte strømleverandør. Har vært kunde hos Tibber i snart 2 år, men er meget misfornøyd med forskuddsfaktureringen.
Utrolig dårlig varsling på endring av prosedyre for fakturering. Med varierende strømpriser fra måned til måned, treffer forskuddsfakturering enda dårligere.