Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig endrer avtale for kunder på kort varsel. Ikke ok. Skjerpings Tibber!
Tibber falt i øynene mine. Forskuddsbetaling er feil valg. Jeg aksepterer ikke det. Farvel🤫
Har hvert veldig bra, siste halvår har det vært litt kluss med pulsmåler og lang tid på svar fra support. Ellers bra😊
Har vært lojal kunde i flere år, men etter siste endring i betalingsvilkår vurderer jeg nå å bytte hvis ikke Tibber endrer mening innen få dager.
Var veldig fornøyd med Tibber og hadde ingen tanker om å bytte selskap, men med forhåndfakturering med dagens strømpriser så begynte jeg å lete etter alternativer. Fant da ut at ser man kun på pris finnes det billigere alternativer. For oss som også bruker app med funksjoner som smartlading av elbil og ønske om å se forbruk i realtime så er det også alternativer som er billigere, men Tibber ligger langt fremme på smarte løsninger enn så lenge. Litt trist at de måtte innføre forhåndsbetaling som endret hele mitt syn på Tibber i løpet av minutter.
Har vært super fornøyd med Tibber, men begynner å bli sliten av å følge med på om nettselskap betaler tilbake, og at de nå ber om forskuddsbetaling. Føler jeg mister oversikten, dessverre. Bruker allerede mye tid på å planlegge vask, lading og annet for å spare strøm, så er rett og slett sliten av STRØM!
Tibber skiftet til forskuddsbetaling raskere enn lovlig. Forbrukerrådet anbefaler IKKE forskuddsbetaling! Går de konk, så taper kundene. Det er ikke kundene som skal stå for gratis lån uten sikkerhet. Så har akkurat byttet til rimeligere avtale hus Huskraft. der er det 5 øre i rabatt pr kw/t.. Tibber appen skulle styre lading av bilen, men de klarte ikke å lage forbedringer i forhold til ny nettleiemodell, slik at man kunne lade innenfor visse grenser. Så altfor treg i utvikling av appen.