Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må betale nesten 10.000,- nå før jul, selvom regningen min for november var på under 3000,-. Helt latterlig. Alle andre strømselskap klarer utlegget. Utrolig frekt å bruke kundene som bank.
Med den nye forskuddsbetaling som alltid bommer stort på forbruket (dobbelt ofte forbruket så jeg betalte altfor mye) blir det mye penger de leker med som du må ha utestående fra budsjette. Frem til du omsider får strømstøtten og neste måneds oppgjør. Unngå Tibber! Fin en lokal aktør så får du skatt til din kommune også.
Har vært kunde i flere år men nå er det dessverre nok. Med slike priser på strøm fungerer ikke forskuddsbetaling. Nå har dere mistet nok en kunde og det føler jeg er trist, fordi jeg er veldig glad i appen, og all teknologi der støtter igjennom appen. Jeg har koblet til Hue, Sensibo, Mill, og flere andre smarthus-løsninger og hadde håpet fortsette med det. Hvis dere går tilbake til normal etterskuddsbetaling vil jeg ikke bortse fra at jeg kommer tilbake, men slik det er nå velger jeg heller andre leverandører.
Med gjeldende priser er det helt uaktuelt å bli fakturert for det Tibber TROR jeg kommer til å bruke av strøm. De har ingen anelse om hvilke grep jeg vi gjøre for å redusere ved høye priser, og jeg er ikke interessert i å være deres bank. Forlater Tibber og går over til Vibb.
Super app, kun fokus på lave kostnader. Ikke noe lureri
Praksis med forskuddsbetaling er ikke akseptabelt. Prøver en måned til for å se om den nye ordningen er bedre. App er bra, automatiske tjenester så som så (lading av el bil).
Tibber snudde opp ned på strøm bransjen med bra priser og fantastisk app med superbe tilkoblingsmuligheter. Ettersom dagens strøm system er som det er så måtte dom dessverre endre faktureringsmodell og jeg er skuffet over hvor lite folk skjønner dette. Ettersom ALT har blitt dyrere og regjeringen har bestemt at det er vanlige folk sin tur å betale så måtte vi dessverre bytte. Så fort strøm prisene normalisert seg så skal vi tilbake til Tibber.